Kupuj własne numery bezpłatne, lokalne lub (między)narodowe bezpośrednio online
Zadzwoń do nas bez opłat:
800-000 235

Rozwiązania telefoniczne dla sektora opieki zdrowotnej

  • Pełne funkcjonowanie w ciągu 3 godzin

  • Wszyscy lekarze w pogotowiu w 1

  • basen telefoniczny

Idealne rozwiązania dla służby zdrowia

Dla nas dobra opieka jest podstawowym prawem. I cenimy ludzi, którzy ją zapewniają. Ale pomimo naszej miłości do zawodu lekarza, w naszej 20-letniej historii natknęliśmy się na kilka dziwnych rzeczy. Na szczęście nie w dziedzinie medycyny, ale w telefonii. Natknęliśmy się na wiele uciążliwych centralek telefonicznych pod stołami lekarzy pierwszego kontaktu, które wzdychają, piszczą i skrzypią podczas wykonywania swojej pracy. Albo w ogóle nie działają.

Postaw na IVR!

Na szczęście takie sytuacje można rozwiązać szybko, dobrze i tanio. Ważne, bo lekarz musi być zawsze dostępny. I kropka. A zarówno przestarzała centrala telefoniczna, jak i VoIP ("dzwonienie przez Internet") nie są idealnym rozwiązaniem. Nasza platforma IVR to rozwiązanie kuloodporne. Nawet jeśli wybuchnie jakiś straszny wirus, który sprawi, że telefony będą rozgrzane do czerwoności, nie będzie problemów z przepustowością. Dzwoniący są wtedy wstrzymywani przez naszą platformę IVR. Albo są łączeni z zespołem awaryjnym. Co więcej, możemy wdrożyć menu wyboru (awaryjne czy nie?) i możesz dowolnie zmieniać przeznaczenie numeru (lub zlecić jego zmianę). Dzięki IVR Belfabriek jesteś zawsze osiągalny.

Nasze standardowe rozwiązanie dla gabinetu lekarskiego składa się z:

  • Kolejka, która staje się aktywna tylko wtedy, gdy jest więcej dzwoniących, niż może zostać przeniesionych. Jeśli więc jest cicho, dzwoniący nie jest zawieszany.

  • Tekst powitalny: "Witamy w gabinecie lekarskim doktora Greenwooda".

  • Zaawansowane kolejki połączeń, menu wyboru, nagrywanie głosu?

  • Menu wyboru: "Naciśnij 1, aby załatwić pilne sprawy, naciśnij 2, aby wypisać receptę powtórną, naciśnij 3, aby umówić się na wizytę u lekarza.

W punkcie (1) przekierowujemy na numer alarmowy lub numer komórkowy lekarza (w zależności od preferencji).

Przy (2) rozmówca może nagrać receptę. Nagranie jest wysyłane jako załącznik (plik dźwiękowy) przez e-mail. Lub dostarczane jako głosowa wiadomość e-mail. Asystent może odsłuchać pliki i podjąć natychmiastowe działania. Bez konieczności rozmowy z dzwoniącym, co oszczędza dużo czasu.

W (3) połączenie jest dostarczane na "normalny" numer.

Brzmi idealnie? W ciągu 3 godzin możesz sam z niego korzystać.