Kupuj własne numery bezpłatne, lokalne lub (między)narodowe bezpośrednio online
Zadzwoń do nas bez opłat:
800-000 235

11 sposobów na promocję numeru telefonu do firmy

Rejestracja własnego numeru Premium-rate lub Freephone to pierwszy krok do tego, aby Twoja firma została zauważona i zapamiętana. Tym bardziej, jeśli firma zarejestruje numer typu vanity.

Rejestracja własnego numeru Premium-rate lub Freephone to pierwszy krok do tego, aby Twoja firma została zauważona i zapamiętana. Tym bardziej, jeśli firma zarejestruje numer typu vanity.

Może właśnie zarejestrowałeś swój własny numer, a może dopiero zamierzasz podjąć taką decyzję, warto pomyśleć o tym, co należy zrobić, aby zakomunikować nowy numer dotychczasowym i potencjalnym klientom.

We wcześniejszym artykule mówiliśmy już o tym, jak promować numery Freephone i Premium-rate, dziś chcielibyśmy przedstawić Państwu krótką i prostą listę kontrolną, która może pomóc w upewnieniu się, że nie przegapisz okazji, aby dać światu znać o swoim nowym numerze.

- Wizytówki Wykreślanie i dodawanie nowego numeru telefonu na wizytówce za pomocą długopisu nie do końca wygląda profesjonalnie. Dlatego właśnie, gdy otrzymasz nowy numer telefonu, będziesz chciał zamówić nowe wizytówki. Nie tylko dla siebie, ale dla wszystkich pracowników w Twojej organizacji. Billboardy Trudno jest zignorować billboard, ale upewnij się, że Twój numer telefonu jest wydrukowany na tyle duży, aby był widoczny z daleka. W razie potrzeby poproś swoją agencję marketingową o dokonanie niezbędnych poprawek. Posiadanie zapadającego w pamięć numeru ułatwia potencjalnym rozmówcom odczytanie i zapamiętanie Twojego numeru telefonu na billboardzie podczas przejazdu samochodem. Ulotki i broszury Nowy numer telefonu wymaga nowych ulotek i broszur. Fakt, że numer telefonu firmy, zwłaszcza gdy jest to numery próżności, jest zwykle łatwiejsze do zapamiętania niż numer lokalny, może pomóc te broszury generują więcej połączeń - ale tylko wtedy, gdy ten numer Freephone lub Premium Rate jest łatwy do znalezienia i odczytania. Co powiesz na umieszczenie go wystarczająco dużą czcionką na każdej stronie broszury? Katalogi, papierowe i internetowe Białe strony, żółte strony, internetowe katalogi biznesowe; niezależnie od tego, jakiego medium używają Twoi potencjalni klienci do wyszukiwania firm, tam właśnie Ty i Twój nowy numer telefonu będziecie chcieli się znaleźć. Kupony rabatowe i karty lojalnościowe Karty lojalnościowe dają klientom powód do powrotu, a kupony rabatowe budują dobrą wolę. Jeśli jeszcze nie zmieniłeś swojego numeru telefonu na kuponach lub kartach lojalnościowych, które wydaje Twoja firma, teraz jest na to czas. Oferty cenowe i faktury Łatwo jest przeoczyć oferty cenowe i faktury po pozyskaniu klienta. Częściej niż nie, aktualizacja tych dokumentów w celu uwzględnienia nowego numeru telefonu jest bardzo prosta, ponieważ są to pliki cyfrowe. Naklejki na pojazdy Naklejki na pojazdy to świetny sposób, aby przenieść swoją firmę na drogę. Niezależnie od tego, czy jesteś zaparkowany, czy się przemieszczasz, zdecydowanie pomaga, jeśli Twój nowy numer telefonu jest łatwy do zauważenia i zapamiętania. Szyldy Te tablice informacyjne lub szyldy naprawdę pomagają pieszym, rowerzystom i kierowcom zauważyć Twoją firmę. Większość z nich będzie na misji do innego miejsca, więc upewnij się, że Twój numer telefonu wyróżnia się. Odzież robocza Uniformy, koszulki polo, spodnie robocze - dlaczego nie umieścić na nich numeru telefonu swojej firmy? To świetna okazja, aby odnowić lub unowocześnić swoją odzież roboczą. I pamiętaj: powtarzalność jest największą siłą reklamy. Gdy Twój numer telefonu jest wszędzie, nowi i stali klienci będą chętniej dzwonić do Ciebie w pierwszej kolejności. Reklamy radiowe Jeśli masz istniejącą reklamę radiową, może nie chcesz, aby upewnić się, że wspomina swój nowy numer telefonu. Na szczęście nowe nagrania na ogół nie są drogie. Dlaczego nie skorzystać z potrzeby nowej reklamy radiowej i zaktualizować swoją wiadomość? Reklamy telewizyjne Nie każda firma będzie w pozycji do reklamowania się w telewizji. Jeśli jednak tak jest, nowa reklama telewizyjna może zdziałać cuda, jeśli chodzi o ruch telefoniczny. Funkcje naszego IVR pozwolą Ci na sprawną obsługę dodatkowych połączeń.

Wiemy, że to długa lista kontrolna, ale pomaga ona Twojej firmie przejść ze starego numeru telefonu na ten piękny nowy numer Premium-rate lub Freephone. Identyfikacja połączeń, które nie przychodzą przez nowy numer jest łatwa dzięki naszej funkcji Szept. Możesz wtedy poinformować klientów, którzy nie dzwonili do Ciebie przez nowy numer, o nowym numerze i poprosić ich, aby od tej pory używali tego numeru.

Na zakończenie tego artykułu chcielibyśmy dodać jeszcze jedną sugestię. Ponieważ nie wszystkie media mają taki sam wpływ na połączenia przychodzące, pamiętaj, aby pytać rozmówców, w jaki sposób dowiedzieli się o Twoim nowym numerze. Pomoże Ci to skoncentrować przyszłe działania marketingowe na kanałach, które przyniosą największy zwrot z inwestycji.

Powiązane artykuły:

vastnummeropmobiel

Co to jest bezpłatny numer telefoniczny?

Bezpłatny numer telefoniczny to usługowy numer telefoniczny, który jest zawsze bezpłatny dla osoby dzwoniącej. Koszty ponosi właściciel numeru usługowego.

4 Proste kroki, aby zwiększyć liczbę połączeń generowanych przez Twój bezpłatny numer telefoniczny lub numer premium

Rozmowa z potencjalnym klientem przez telefon jest często największym krokiem w kierunku konwersji. Ale ten krok będzie o wiele łatwiejszy, jeśli uda Ci się skłonić potencjalnych klientów do zadzwonienia do Ciebie!