Kupuj numery bezpłatne, lokalne lub międzynarodowe bezpośrednio online

Polska:800 088 798 | 22 104 7313
Międzynarodowy:+3170-3111050

Interfejs internetowy

Przyjazny dla użytkownika portal internetowy umożliwia łatwy przegląd numerów telefonów, pracowników i telefonów.

Interfejs internetowy

Dzięki przyjaznemu dla użytkownika portalowi internetowemu można łatwo zarządzać ważnymi ustawieniami i kontaktami w systemie. Nie chcesz sam się tym zajmować? Zadzwoń do nas za darmo lub wyślij e-mail do naszego działu obsługi klienta, który z przyjemnością wprowadzi zmiany za Ciebie.

Książka adresowa

Książka adresowa to od lat często poszukiwana funkcja, z którą nieczęsto można się spotkać w innych miejscach. W książce adresowej można łatwo wprowadzać kontakty wewnętrzne i zewnętrzne wraz z odpowiadającymi im numerami telefonów oraz synchronizować je ze wszystkimi urządzeniami używanymi w organizacji. Funkcja ta współpracuje zarówno z telefonami stacjonarnymi, jak i programowymi, zapewniając, że każdy ma najważniejsze numery telefonów w zasięgu ręki.

Dostępność

Jeśli chcesz skorzystać z tej funkcji, możesz ustawić dostępność pracowników. W centralach telefonicznych nie jest to właściwie brane pod uwagę (wystarczy przekierowanie połączeń), ale jedną z najbardziej użytecznych funkcji systemu telefonicznego jest pytanie: kto jest dostępny, aby odebrać telefon? Dzięki prostemu ustawieniu harmonogramu dostępności, który można również łatwo dostosować, nasza platforma dokładnie wie, do kogo w jakim czasie można przekazać połączenie.

Statystyki

Statystyki online wszystkich połączeń przychodzących z przejrzystym interfejsem. Jakie są najbardziej ruchliwe dni tygodnia, najbardziej ruchliwe godziny w ciągu dnia. Ile połączeń jest odbieranych przez dany oddział? Jaki jest średni czas trwania połączenia? Właściciel/przedsiębiorca lub menedżer call center otrzymuje najważniejsze dane w postaci poręcznego pulpitu nawigacyjnego. A jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, możesz łatwo pobrać wszystkie dane na swój komputer.

Kontakty i działy

Czy masz wiele osób kontaktowych, które zarządzają telefonią w Twojej organizacji? Czy chcesz przypisać niektóre numery do innych biur lub działów? Czy faktura została podzielona lub opatrzona pewną cechą. Możesz łatwo przekazać wszystkie informacje do naszej administracji.

Przyjazny dla użytkownika portal dla wszystkich numerów, użytkowników i urządzeń.

Regularne aktualizacje i nowe funkcje.

Zmieniaj ustawienia, przeglądaj statystyki i opłacaj faktury.

Szkolenie prowadzone przez nasz zespół obsługi klienta, dołączone do subskrypcji.

Możliwości interfejsu sieciowego

Wszystkie opcje w skrócie:

  • Numery telefonów
    • dodawanie i żądanie numerów telefonów
  • Urządzenia na biurko
    • Żądanie i wysyłanie nowych urządzeń
    • Dezaktywuj urządzenia
  • Miękkie telefony
    • Pobierz i wyślij łącze do pracowników
    • Tworzenie nazw użytkowników / haseł
    • Tworzenie kodów QR
  • Statystyka
    • najczęściej wybierane numery
    • najbardziej ruchliwe pory tygodnia/dzień/miesiąc
    • z wieloma miejscami docelowymi/odgałęzieniami: połączenia w podziale na miejsca docelowe
  • Wyślij SMS
    • wysyłać smsy
    • prowadzenie książki adresowej sms

Twój firmowy numer telefonu dokładnie taki, jaki chcesz

Pozwól naszym pracownikom skonfigurować Twój numer telefonu tak, jak chcesz. Następnie można łatwo wprowadzić zmiany we własnym zakresie lub zlecić je nam, abyśmy nie musieli się już o to martwić.

Bezpośrednie przekierowanie połączeń

Twój numer firmowy jest numerem wirtualnym. Oznacza to, że każde połączenie przychodzące jest przekierowywane na inny telefon. Może to być każdy telefon stacjonarny lub komórkowy.

Cyfrowa automatyczna sekretarka

Nigdy nie musisz przegapić połączenia, nawet jeśli wszyscy Twoi koledzy są zajęci, kolejka jest zbyt długa lub nie możesz odebrać z innych powodów.

Filtr

Czy są tacy rozmówcy, którym wolałbyś nie udostępniać danego numeru? Możesz ich łatwo zablokować za pomocą funkcji filtrowania połączeń. W ten sposób zachowasz wolne telefony dla ważnych rozmówców.

Kolejki połączeń

Może się zdarzyć, że liczba osób dzwoniących będzie większa niż liczba pracowników dostępnych przy telefonie. Z takimi szczytami połączeń można sobie łatwo poradzić dzięki kolejkom połączeń, co jest wspaniałą funkcją dla każdego klienta Belfabriek.

Lista VIP

Czy chcesz przyznać dostęp do swojego służbowego numeru telefonu tylko określonej grupie osób? Dzięki białej liście VIP-ów masz pewność, że linie pozostaną wolne dla osób, dla których Twój numer telefonu jest przeznaczony.

Menu telefonu

Twoi klienci woleliby mieć kogoś na linii natychmiast. Nie każdy pracownik wie, jak odpowiedzieć na każde pytanie. Dzięki menu wyboru telefonu możesz jak najszybciej połączyć dzwoniących z właściwą osobą.

Nagrywanie rozmów

"To połączenie może być nagrywane, aby zapewnić jakość naszych usług". Osoby dzwoniące na numery firmowe regularnie słyszą podobną zapowiedź. Istnieje prawdopodobieństwo, że te numery są hostowane przez Belfabriek.

Narzędzie do wysyłania wiadomości tekstowych

SMS-y są doskonałym medium do wysyłania krótkich wiadomości do klientów. Ale jak wysłać je do dużych grup? Narzędzie SMS z Belfabriek jest prawdziwym wybawieniem.

Numer telefonu do wielu oddziałów

Nasza platforma IVR może rozdzielać setki jednoczesnych połączeń między wszystkie oddziały w jednym lub kilku obszarach.

Obsługa przepełnienia połączeń

Ogromny sukces kampanii marketingowej? Darmowy rozgłos w krajowych mediach? Udana kampania Google Ads? Godne pochwały opinie na stronach internetowych? Nie ma problemu!

Statystyki

Wybierasz numer telefonu głównie po to, by zoptymalizować dostępność swojej firmy. Chcesz odbierać więcej telefonów i lepiej im służyć. Ale skąd wiesz, czy osiągasz zamierzone cele? Nasze statystyki.

Statystyki połączeń wysyłane pocztą elektroniczną

Twój codzienny, tygodniowy lub miesięczny przegląd statystyk połączeń jest wygodnie wysyłany pocztą. Oczywiście wraz z Państwa numerem telefonu.

Tekst na mowę speechbot

Czy chcesz, aby na Twoim numerze pojawiła się wiadomość powitalna? Nie jesteś fanem własnego głosu? A wynajęcie profesjonalnego aktora głosowego jest dla Ciebie zbyt kosztowne?

Telefonia międzynarodowa

Dostarczanie rozmów telefonicznych w kraju lub w innych krajach? Nie ma problemu!

Ton przed ogłoszeniem

Wielu przedsiębiorców ma wiele numerów do różnych celów lub sklepów internetowych. W takim przypadku warto wiedzieć na początku rozmowy, na jaki numer telefoniczny jest wykonywane połączenie!

Webhook

Elastyczne przełączanie miejsc docelowych za pomocą własnej strony internetowej przy użyciu webhooków

Wiadomość powitalna

"Dziękuję za telefon..." to zazwyczaj pierwsza rzecz, jaką słyszysz, gdy dzwonisz do organizacji zawodowej.

Wirtualne Callcenter

Dzięki wirtualnemu centrum obsługi telefonicznej masz pewność, że dzwoniący są rozdzielani sprawiedliwie i równomiernie między dostępnych współpracowników, w domu, w biurze lub gdziekolwiek indziej.

Zmień rozszerzenie urządzenia

Połączenia z wirtualnym numerem telefonu są automatycznie przekazywane na Twoje aktualne telefony. Mogą to być telefony stacjonarne, komórkowe lub VoIP. Możesz zmieniać numer docelowy w dowolnym momencie i tak często, jak chcesz.

Wypróbuj system Belfabriek już dziś!

System, który działa dla wszystkich pracowników: w domu i w biurze.

Spróbuj!

Zadowoleni klienci telefonii Belfabriek:

Telefon biurkowy

Wstępnie skonfigurowane urządzenie zapewniające obsługę typu "plug 'n' play".

Softphone

Odbieranie i wykonywanie połączeń służbowych za pomocą istniejących telefonów komórkowych

Interfejs internetowy

Zarządzaj wszystkimi numerami i połączeniami online

Aplikacje mobilne

Ustawianie siebie jako dostępnego lub niedostępnego do odbierania połączeń telefonicznych

Numer stacjonarny w komórce

Twoje połączenia bezpośrednio na telefon komórkowy