Kupuj własne numery bezpłatne, lokalne lub (między)narodowe bezpośrednio online
Zadzwoń do nas bez opłat:
800-000 235
hero-systems-background
hero-systems-transparent

Zamów system telefoniczny dla firm już dziś

Działa na wszystkich stacjach roboczych i urządzeniach - w domu i w biurze.

testArticleImage

Szukasz nowego systemu telefonicznego? Nie w pięć minut!

Pięć minut. Tyle mniej więcej wynosi czas czytania tego artykułu. Według nas to wystarczająco dużo czasu, aby zakończyć poszukiwania nowego systemu telefonicznego. Chcecie Państwo zaoszczędzić trochę czasu? W takim razie od razu zdradzimy konkluzję: nasza platforma Interactive Voice Response (IVR) to najbardziej zaawansowany system telefoniczny, jaki istnieje. I kosztuje mniej niż wszystko inne, co miałeś na myśli.

Nadal czytasz? W takim razie wyjaśnimy, o co nam chodzi. Pierwszą rzeczą, którą musisz wiedzieć jest to, że IVR to wirtualna centrala telefoniczna. Nie jest to fizyczna skrzynka, ale usługa w chmurze. Możesz stworzyć dla niej swój własny plan połączeń z wszystkimi sieciami i urządzeniami, jakie tylko chcesz. Jeśli Twoje wymagania się zmienią, IVR dostosuje się sam. Bez konieczności wdrażania interfejsów i narzędzi. I bez konieczności budowania skomplikowanych obwodów lub zlecania ich budowy. Nie ma też żadnych ograniczeń technicznych. Tam, gdzie tradycyjne centrale telefoniczne często niespodziewanie nie reagują - na przykład: po menu 1 nie można zrealizować menu 2 - IVR robi dokładnie to, co chcesz. Skalowalny do nieskończoności.

Integracja mobilna

Kolejną dużą zaletą jest integracja z telefonami komórkowymi. Dzięki temu połączenia mogą być przekazywane również na numery komórkowe. Na przykład do osób pracujących w domu. Co więcej, wszystko to można elastycznie zorganizować. Chcesz przekierować rozmowy w poniedziałek do pracownika X, a we wtorek do kolegi Y? Nie ma problemu. Chcesz odbierać telefony na swoim telefonie komórkowym poza godzinami pracy? Też nie ma problemu.

Kolejną dużą zaletą jest integracja z telefonami komórkowymi. Dzięki temu połączenia mogą być przekierowywane również na numery telefonów komórkowych. Na przykład dla osób pracujących w domu. Co więcej, wszystko to można elastycznie ustawić. Chcesz w poniedziałek przekierować rozmowy do pracownika X, a we wtorek do kolegi Y? Nie ma problemu. Chcesz rozmawiać z dzwoniącymi na Twój telefon komórkowy poza godzinami pracy? Również nie ma problemu.

Zacznij tutaj

Opinie klientów

oceny:
8/10
recenzje:
78
poleca tę firmę::
97%

Najbardziej kompletny pakiet funkcji

Te ważne funkcje uważamy za standardowe cechy numeru. Dlatego u nas wszystkie one są zawarte w stałej opłacie abonamentowej:

Inni dostawcy numerów 0800 i 0900 naliczają wszelkiego rodzaju dodatkowe opłaty. Na przykład, płacisz dodatkowo za nagrany tekst powitalny, menu wyboru, kolejkę połączeń i możliwość nagrania wiadomości. Każda z tych funkcji może kosztować Cię dodatkowo od 10 do 75 euro miesięcznie.

CechyBelfabriekInne Dostawca
Bezpośrednie przekazywanie połączeńDarmowyKoszty dodatkowe
Cyfrowa automatyczna sekretarkaDarmowyKoszty dodatkowe
Czarna listaDarmowyKoszty dodatkowe
Dostarczanie połączeń krajowych i międzynarodowychDarmowyKoszty dodatkowe
Fax2mailDarmowyKoszty dodatkowe
Kolejka telefonicznaDarmowyKoszty dodatkowe
Komunikat powitalnyDarmowyKoszty dodatkowe
Menu telefonuDarmowyKoszty dodatkowe
Narzędzie do wysyłania wiadomości tekstowychDarmowyKoszty dodatkowe
Numer telefonu do wielu oddziałówDarmowyKoszty dodatkowe
Obsługa przepełnienia połączeńDarmowyKoszty dodatkowe
StatystykiDarmowyKoszty dodatkowe
Statystyki połączeń przez e-mailDarmowyKoszty dodatkowe
Sygnał zapowiedzi wstępnejDarmowyKoszty dodatkowe
WebhookDarmowyKoszty dodatkowe
Zmiana rozszerzeniaDarmowyKoszty dodatkowe
Biała lista VIPDarmowy & unikalnyKoszty dodatkowe
Funkcje niestandardoweDarmowy & unikalnyKoszty dodatkowe
Nagrywanie rozmówDarmowy & unikalnyKoszty dodatkowe
Wirtualne callcenterDarmowy & unikalnyKoszty dodatkowe
Całkowity koszt abonamentu / miesiąc45 €od 75 do 150 euro
Wszystkie kwoty nie zawierają podatku VAT w wysokości 21%.