Kupuj własne numery bezpłatne, lokalne lub (między)narodowe bezpośrednio online
Zadzwoń do nas bez opłat:
800-000 235

Dzwonienie za pomocą telefonu programowego

  • Nowy sposób odbierania połączeń

  • Możliwe na każdym smartfonie

  • Łatwość zarządzania

Dzwonienie za pomocą telefonu programowego

Czy szukasz "ostatecznego" rozwiązania softphone dla swojej firmy? A może wylądowałeś na tej stronie mniej lub bardziej przypadkowo, ponieważ coraz częściej słyszysz to określenie, ale nie wiesz dokładnie, co ono oznacza? Mamy cię pod opieką! Najpierw podstawy: softphone może zastąpić telefony stacjonarne (hardphone) w prawie wszystkich sytuacjach. Dzięki niemu urządzenia, które stoją na biurku i zbierają kurz, przestają być potrzebne. Termin "softphone" jest połączeniem słów "software" i "phone". Softphone to oprogramowanie, które instalujesz na swoim komputerze, tablecie lub smartfonie. Za jego pomocą możesz wykonywać połączenia, tak jak to robisz na biurku. Po zainstalowaniu na (przykładowo) smartfonie, masz tak naprawdę uruchomiony drugi telefon. Który nie jest dostępny przez Twój numer 06, ale przez numer firmowy. Idealne rozwiązanie, jeśli Ty i/lub Twoi pracownicy jesteście często w podróży. Lub jeśli nie chcesz wykonywać połączeń przez numer 06. Co więcej, większość rozwiązań softphone oferuje wszelkiego rodzaju dodatki, takie jak czat, rozmowy wideo, podręczne książki adresowe (nie trzeba już bawić się staromodnymi interfejsami telefonów stacjonarnych!) i aktualizacje. Dodatkowo: jeśli wszyscy Twoi pracownicy korzystają z telefonu programowego, pozwala to zaoszczędzić sporo pieniędzy. Rozsądny telefon stacjonarny może kosztować ponad 75 euro. Telefony programowe kosztują często 10-15 euro. Wliczając w to aktualizacje. To są główne zalety:

Regularne aktualizacje

Jak często aktualizowany jest Twój telefon stacjonarny? Prawdopodobnie odpowiedź brzmi: "rzadko lub nigdy". Aplikacje telefonów programowych są jednak regularnie aktualizowane, a wraz z nimi pojawiają się nowe funkcje lub ulepszenia.

Poręczna książka adresowa

Telefony stacjonarne mają zazwyczaj ograniczoną książkę adresową. Dodawanie, edytowanie lub usuwanie kontaktów jest bardzo kłopotliwe. W wielu firmach kontakty nie są nawet w ogóle przechowywane. To zbyt niewygodne! Z telefonem programowym jest to o wiele łatwiejsze. Co więcej, kontakty mogą być bezpośrednio udostępniane współpracownikom. A ważne dane nie zostaną utracone.

Korzyść cenowa

Jak wspomniano, telefon stacjonarny kosztuje 75 euro lub więcej, podczas gdy telefon programowy kosztuje od 10 do 15 euro, z uwzględnieniem aktualizacji. Co więcej, nie ma sprzętu, który musiałby być wymieniany po kilku latach!

Łatwe do wdrożenia w organizacji

Zapewnienie wszystkim pracownikom telefonu stacjonarnego, opracowanie planów połączeń, przydzielenie numerów wewnętrznych. Zbudowanie i utrzymanie tradycyjnej sieci telefonicznej wymaga wiele pracy. Instalacja telefonu programowego jest o wiele łatwiejsza. Pobierz, wpisz nazwę użytkownika i hasło i gotowe.

Brak dodatkowych urządzeń w sieci

Każde urządzenie online jest urządzeniem, które musi być włączone do sieci, potrzebuje numeru IP, może potrzebować własnej podsieci (ewentualnie z priorytetem w stosunku do normalnego ruchu sieciowego) i w zasadzie może zostać zhakowane. Telefon programowy wykorzystuje istniejące urządzenie z dostępem do Internetu. Nie ma więc dodatkowego urządzenia sieciowego!

Możliwa ścieżka aktualizacji

Wielu dostawców telefonów programowych oferuje dodatkowe funkcje, takie jak czat i wideokonferencje. To nie są opcje, jeśli pracujesz z telefonami stacjonarnymi!

Ale jaki jest najlepszy telefon programowy?

To zależy od Państwa życzeń. My jesteśmy bardzo zadowoleni z softphone Counterpath. Counterpath oferuje sprawdzone, skuteczne rozwiązanie (firma jest na rynku od 10+ lat) i sporo funkcjonalności. Możesz pobrać softphone ze sklepu iOS lub Android i wypróbować go za darmo przez 14 dni. Jeśli Ci się spodoba, możesz wykupić licencję. Aby móc dzwonić, musisz mieć konto SIP, nazwę użytkownika i hasło. Możesz je łatwo uzyskać w naszym dziale obsługi klienta. Google Voice, gdzie otrzymujesz telefon programowy dla każdego pracownika w ramach rozwiązania biurowego Google, G-Suite. Oczywiście numery Belfabriek działają z wszystkimi tymi (i wieloma innymi!) rozwiązaniami softfonowymi. Twój główny numer, w tym wszystkie zaawansowane funkcje, pozostaje z Tobą.