Kupuj numery bezpłatne, lokalne lub międzynarodowe bezpośrednio online
Wybierasz biznesowy numer telefonu głównie po to, by zoptymalizować dostępność swojej firmy. Chcesz odbierać więcej telefonów i lepiej im służyć. Ale skąd możesz wiedzieć, czy osiągasz zamierzone cele? Rzeczywiście: mierzenie to wiedza.
Jedną z najczęściej używanych funkcji Belfabriek jest panel statystyk. Możesz tu zobaczyć, kto, kiedy, jak długo i skąd dzwonił. Dla Twojej wygody umieściliśmy "najlepszych" w rankingach, dzięki czemu możesz od razu zobaczyć, jak dobrze radzi sobie Twój dział telefoniczny lub kim są osoby oddzwaniające.
Możesz też od razu zobaczyć, jakie są najbardziej pracowite dni tygodnia i jakie są najbardziej pracowite pory dnia. Jest to przydatne, gdy chcesz dopasować personel. Kiedy najlepiej zrobić sobie przerwę?
Oto największe zalety statystyk Belfabriek:
Dowiedz się, kto generuje najwięcej, a kto najmniej oddzwonień. Wykorzystaj te informacje, aby zwiększyć efektywność swojego menu telefonicznego.
Zmierz skuteczność swoich kampanii marketingowych i dowiedz się, które reklamy generują największy ruch telefoniczny.
Czy chcesz przeprowadzić bardziej zaawansowane analizy? Wystarczy nacisnąć przycisk, aby pobrać dane w formacie Excel lub XML. Zaimportuj dane do własnego oprogramowania, aby zastosować własne filtry i obliczenia.
Dzięki temu, że nasze statystyki są prowadzone w czasie rzeczywistym, możesz natychmiast zareagować na szczytowe obciążenia, np. poprzez przydzielenie dodatkowych pracowników.
Statystyki dają ci wgląd w tygodniowy rozkład połączeń. Niektóre dni są wolne, inne bardziej ruchliwe i wymagają większej liczby pracowników.
Statystyki te są nieocenione; mogą stanowić podstawę decyzji, które stale poprawiają jakość usług telefonicznych. A łącząc je z innymi funkcjami dołączonymi do numeru biznesowego, można zbudować niesamowity system telefonii biznesowej.
Na przykład, nie musisz ciągle się logować, aby przeczytać swoje statystyki. Jedną z wielu opcji, które przedstawiamy naszym przedsiębiorcom, jest zaplanowanie automatycznych raportów: dzienne, tygodniowe lub miesięczne raporty z kluczowymi statystykami dostarczane na Twój adres e-mail.
Kiedy aktywujesz nagrywanie rozmów, Belfabriek zapisze pliki audio Twoich rozmów. Możesz połączyć tę funkcję ze swoimi statystykami, aby ustalić, dlaczego niektóre połączenia trwają tak długo lub dlaczego konkretny klient ciągle oddzwania.
Czy chciałbyś zintegrować możliwości naszych zaawansowanych statystyk z własnym środowiskiem programistycznym? Nie ma problemu. Nasze API do statystyk umożliwia import danych do wykorzystania w Twoim własnym oprogramowaniu lub aplikacjach. To otwiera nieskończone możliwości rozbudowy i łączenia Twoich statystyk.
Klienci Belfabriek mogą się zalogować w dowolnym momencie, aby sprawdzić, jak działa ich numer telefonu służbowego. A jeśli nie masz jeszcze numeru biznesowego lub usługowego w Belfabriek? Zobacz, które numery 0800, lokalne i krajowe są obecnie dostępne. Nasze przejrzyste ceny i wszechstronny zestaw funkcji spodobały się już tysiącom firm, zarówno dużym, jak i małym.