Kupuj numery bezpłatne, lokalne lub międzynarodowe bezpośrednio online
Nasza platforma IVR może rozdzielać setki jednoczesnych połączeń do wszystkich Twoich oddziałów w całym kraju.
Niezależnie od tego, czy masz kilka fizycznych oddziałów, dobrze prosperującą franczyzę, do której dołącza coraz więcej przedsiębiorców, czy 32 sklepy internetowe, dzięki numerowi telefonicznemu od Belfabriek masz jeden krajowy numer, a ruch jest starannie rozdzielany na wszystkie lokalizacje. Dokładnie tak, jak chcesz.
W tym przypadku ruch jest rozdzielany na podstawie prefiksu numeru dzwoniącego. Innymi słowy: 212 do Nowego Jorku, 213 do Los Angeles itd. Jest to opcja niskoprogowa, zwłaszcza dla dzwoniących, ponieważ IVR wykonuje całą pracę. Osoba dzwoniąca dosłownie niczego nie zauważa.
W tym przypadku dzwoniący jest proszony o wpisanie czterech cyfr kodu pocztowego, a następnie jest kierowany do oddziału, który został przypisany do danego kodu pocztowego. Mimo że dzwoniący musi podjąć działania (wpisać cztery cyfry), ta metoda jest bardziej precyzyjna. Jest to najprostsza opcja, zwłaszcza jeśli masz kilka oddziałów w jednym kodzie pocztowym.
Można też połączyć te dwie funkcje. Na przykład używaj kodu kierunkowego w miejscach, gdzie masz jeden oddział (wystarczająco precyzyjny) i pytaj dzwoniących o kod pocztowy w miejscach, gdzie jest wiele oddziałów. A jeśli ktoś dzwoni z komórki lub zablokowanego numeru? System nadal będzie pytał o kod pocztowy.
Teraz możemy łatwo skonfigurować centralny numer, który będzie automatycznie kierowany do konkretnego oddziału. Chętnie przygotujemy dla Ciebie rozwiązanie dostosowane do Twoich potrzeb!
Możesz przekierować połączenia do innego oddziału, na przykład jeśli jesteś zajęty lub chcesz zmienić miejsce pracy. Jeśli poinformujesz nas o zmianach, wprowadzimy je w życie. Możesz to również zmienić samodzielnie na stronie Administracja specjalna.
Możemy zaprogramować i odtworzyć menu telefoniczne, które pozwoli dzwoniącemu na dokonywanie własnych wyborów. Możemy też użyć Google DialogFlow, aby zaawansowany bot rozpoznający mowę mógł wysłuchać, czego chce rozmówca, i przekazać połączenie.
Zaletą jednego centralnego wirtualnego numeru telefonu dla wszystkich oddziałów jest to, że połączenia przychodzące są rozdzielane na wszystkie oddziały. Nie ma znaczenia, do którego operatora podłączony jest dany oddział. W ten sposób każdy oddział pozostaje elastyczny, a Ty możesz skonfigurować i zarządzać centralnym numerem.
Możesz przekierować połączenia do innego oddziału, na przykład w godzinach największego natężenia ruchu lub kiedy przydzielony jest inny obszar pracy. Jeśli poinformujesz nas o zmianach, wprowadzimy je.
Możemy zaprogramować i odtworzyć menu telefoniczne, które pozwoli rozmówcy na dokonanie wyboru. Możemy również użyć Google DialogFlow, aby zaawansowany bot rozpoznający mowę wysłuchał tego, co chce rozmówca i przekazał połączenie.
Zaletą posiadania jednego centralnego wirtualnego numeru telefonu dla wszystkich oddziałów jest to, że połączenia przychodzące są rozdzielane na wszystkie oddziały. Nie ma znaczenia, do którego operatora podłączony jest dany oddział. Każdy oddział pozostaje więc elastyczny, a Ty możesz skonfigurować centralny numer i zarządzać nim.