Kupuj własne numery bezpłatne, lokalne lub (między)narodowe bezpośrednio online
Zadzwoń do nas bez opłat:
800-000 235
Veelgestelde vragen

Jak to działa?

Bezpłatny numer telefoniczny (0800), numer lokalny lub krajowy jest numerem wirtualnym. Oznacza to, że połączenia przychodzą za pośrednictwem naszej inteligentnej platformy, a następnie są przekazywane na Twój "prawdziwy" numer telefonu.

Jako właściciel numeru w Belfabriek, decydujesz, który telefon zadzwoni na końcu: może to być numer lokalny lub telefon komórkowy. Możesz również przydzielić dzwoniących do różnych oddziałów lub działów, lub tymczasowo zmienić numery docelowe.

Wszystko to jest możliwe dzięki naszemu inteligentnemu systemowi Interactive Voice Response (IVR). Poniżej wyjaśniamy, jak działa nasz IVR.

Jak działa system IVR?

  • Czy wszyscy Twoi pracownicy są zajęci? Aby zapobiec zawieszaniu się rozmówców, możesz skorzystać z naszego specjalnego routingu overflow, który automatycznie przekieruje ich do innej lokalizacji, np. do zewnętrznego call center lub innego oddziału firmy.

  • Czy ktoś dzwoni po godzinach lub kolejka jest zbyt długa? W takim razie zdecyduj się na nagranie wiadomości dla dzwoniących. W ten sposób klienci nadal mogą zadawać pytania i mają poczucie, że szybko otrzymują pomoc. Nagrania audio otrzymasz na wybrany przez siebie adres e-mail, po czym będziesz mógł zdecydować, czy konieczne jest podjęcie natychmiastowych działań.

  • Czy ktoś dzwoni poza godzinami pracy, w weekend lub w święto państwowe? Dzięki Belfrowi możesz wybrać, w jaki sposób chcesz, aby połączenie było przekierowywane (nazywa się to również routingiem). Sam decydujesz, w zależności od dnia i godziny, na jakie telefony mają być przekierowywane połączenia przychodzące.

  • Używasz jednego numeru krajowego, ale chcesz przekierować dzwoniących do regionalnego lub lokalnego biura Twojej organizacji? Włącz tę opcję, a nasz system IVR zajmie się przekierowywaniem dzwoniących na podstawie ich numeru kierunkowego.

  • Jeśli masz wiele oddziałów lub biur - na przykład kilka w każdym mieście - ta opcja jest interesująca. Po nawiązaniu połączenia, nasz IVR prosi o wpisanie czterech cyfr kodu pocztowego. Następnie przekierujemy ich do najbliższego oddziału.