Kupuj numery bezpłatne, lokalne lub międzynarodowe bezpośrednio online

Polska:800 000 235
Międzynarodowy:+3170-3111050
Veelgestelde vragen

Tak działają wirtualne numery telefonów

Bezpłatny numer 0800 albo krajowy lub lokalny numer telefoniczny dla firm jest numerem wirtualnym. Oznacza to, że połączenia przychodzą przez naszą inteligentną platformę, a następnie są przekierowywane na Twój numer wewnętrzny lub "prawdziwy" numer telefonu.

Jako klient Belfabriek decydujesz, który telefon będzie dzwonił: może to być Twój numer lokalny lub telefon komórkowy. Możesz też rozdzielić dzwoniących na różne oddziały lub departamenty albo tymczasowo zmienić numery docelowe.

Wszystko to jest możliwe dzięki naszemu inteligentnemu systemowi Interactive Voice Response (IVR). Poniżej wyjaśniamy, jak działa nasza platforma IVR.

Jak działa system IVR?

  • Czy wszyscy Twoi współpracownicy są zajęci? Aby zapobiec zawieszaniu się rozmówców, możesz skorzystać z naszego specjalnego przekierowania, które automatycznie przekieruje ich do innego miejsca, np. do zewnętrznego centrum telefonicznego lub innego oddziału.

  • Ktoś dzwoni po godzinach lub kolejka jest zbyt długa? Wtedy zdecyduj się na nagranie wiadomości dla dzwoniących. W ten sposób klienci mogą nadal zadawać pytania i mają poczucie, że szybko otrzymują pomoc. Otrzymujesz nagrania na wskazany adres e-mail i decydujesz, czy konieczne jest podjęcie natychmiastowych działań.

  • Ktoś dzwoni poza godzinami pracy, w weekend lub w święto?

    W Belfabriek możesz zdecydować, jak chcesz, aby połączenie zostało przekierowane (nazywa się to również routingiem). Sam zdecyduj, na podstawie dnia i godziny, na które telefony połączenia przychodzące powinny być przekierowane.

  • Czy używasz jednego numeru krajowego i chcesz przekierować dzwoniących do regionalnego lub lokalnego biura swojej firmy? Włącz tę opcję, a nasz system IVR zajmie się przekierowywaniem rozmówców na podstawie ich numerów kierunkowych.

  • Jeśli masz kilka oddziałów lub biur, ta opcja jest interesująca. Po nawiązaniu połączenia nasz IVR prosi o wpisanie czterech cyfr kodu pocztowego. Następnie przekierujemy ich do najbliższego oddziału.