Kupuj własne numery bezpłatne, lokalne lub (między)narodowe bezpośrednio online
Zadzwoń do nas bez opłat:
800-000 235

Belfabriek ❤️ Callcenters

Przychodzące centra telefoniczne potrzebują wielu numerów telefonów. Chętnie pomożemy Ci w tym zakresie.

Idealne rozwiązania dla call center

Belfabriek kocha wszystkich swoich klientów. Mamy jednak słabość do call center. Logiczne, bo mimo rozwoju poczty, komunikatorów, serwisów społecznościowych i chatbotów, branża call center wciąż polega na obsłudze klientów przez telefon. Szybko. Dobrze. I, na szczęście, w coraz większym stopniu, z silnym naciskiem na tworzenie ambasadorów marki, a nie na obsługę biletów.

Innowacje w chmurze

Ponieważ wierzymy (weź oddech, ale to prawda), że nasi klienci z centrów telefonicznych zasługują na najlepszą obsługę telefoniczną, stale inwestujemy w innowacje naszych rozwiązań w chmurze. Co więcej, rozumiemy, że centra obsługi telefonicznej muszą mieć numer działający przez cały czas, a zwykle na wczoraj. I dlatego zawsze mamy ich wystarczająco dużo w magazynie.

Opcje zaawansowane

Nasze numery są natychmiast "gotowe" dla dzwoniących. Zaawansowane narzędzia call center są w komplecie. Korzystamy z najnowocześniejszej platformy IVR, która doskonale rozdziela dzwoniących na dostępnych agentów call center. Czy jest niespodziewany (ogromny) szczyt, ponieważ Twój klient zapomniał wspomnieć, że kampania krajowa wchodzi na żywo? Nie ma problemu: nasza (bezpłatna) kolejka połączeń zgrabnie utrzymuje dzwoniących w stanie oczekiwania, aż agent stanie się dostępny. Czy wolisz, aby Twoja lokalna platforma zarządzała ruchem telefonicznym? To też jest możliwe, ponieważ rola wsparcia call center idealnie do nas pasuje. Jeszcze bardziej zaawansowane opcje? W zestawie znajduje się pulpit nawigacyjny dla dzwoniących. Jak również menu wyboru, webhooks, elastyczny routing, nagrywanie rozmów i więcej.

  • Czy masz wielojęzycznych klientów i (co za tym idzie) wielojęzycznych pracowników? Nasz routing oparty na umiejętnościach zapewnia, że odpowiedni rozmówcy trafiają do odpowiednich agentów call center.

  • Gdziekolwiek znajdują się Twoi klienci, w kraju lub za granicą, możemy połączyć praktycznie każdy numer telefonu i przekazać go bezpośrednio do Twojego call center.

  • Czy masz klientów, którzy mają już numery telefonów, ale nie mają pojęcia (już) gdzie one są i kto jest za nie odpowiedzialny? Chętnie dowiemy się tego dla Ciebie!

  • Czy chcesz, abyśmy wystawiali faktury bezpośrednio klientowi końcowemu? A może Twoje call center woli zrobić to samo? Jesteśmy elastyczni. Jeśli więc na przykład poprosisz o stałą kwotę za minutę lub za połączenie, możemy zgrabnie uwzględnić ją w fakturze.

  • Wybierz nagrywanie rozmów, aby zapisać zlecenia telefoniczne. Można też wykorzystać tę funkcję do celów szkoleniowych i/lub jako dane wejściowe do cyklu oceny.

Nie będziemy do Ciebie dzwonić, ale możesz do nas zadzwonić: 800-000 235.