Kupuj własne numery bezpłatne, lokalne lub (między)narodowe bezpośrednio online
Zadzwoń do nas bez opłat:
800-000 235

Nagrywanie rozmów

Ty też możesz korzystać z nagrywania rozmów przy użyciu swojego numeru telefonu. Automatycznie nagrywaj swoje rozmowy telefoniczne do późniejszego wykorzystania. Albo dla siebie, albo dla swoich pracowników. Belfabriek bezpiecznie przechowuje te pliki audio w chmurze, gdzie można uzyskać do nich dostęp za pomocą naszego przyjaznego dla użytkownika panelu sterowania.

Różnorodność zastosowań

Funkcja ta jest tak uniwersalna, że praktycznie każda organizacja ma dla niej zastosowanie. Kierownicy call center używają nagrywania rozmów do przygotowywania ocen wydajności. Pracownicy odsłuchują własne rozmowy, aby uzyskać lub zweryfikować informacje do swoich biletów.

Zalety

Nagrane rozmowy telefoniczne mogą być przydatne jako kopia zapasowa i dowód, a także służyć jako poręczne narzędzie do poprawy obsługi klienta.

Odtwarzanie online

Sortuj nagrane rozmowy według daty lub numeru i odtwarzaj je online. Interfejs wskazuje, które rozmowy były już odsłuchiwane. Użyj funkcji gwiazdek, aby oznaczyć ważne rozmowy, i pobierz dowolne rozmowy na swój komputer.

Kontrola jakości

Czy Twoi pracownicy przestrzegają protokołu? Dowiesz się tego z nagranych rozmów.

Uszczelnienie transakcji

Kiedy klienci dają Ci słowo lub odwrotnie, nagranie rozmowy może uwiarygodnić transakcję.

Przeszkol swój personel

Zwiększ swoją skuteczność i odtwarzaj fragmenty rozmów podczas oceny pracy i szkoleń. Kilka dobrze dobranych przykładów może naprawdę pokazać, o co Ci chodzi!

Aktywuj nagrywanie rozmów

Jeśli nagrywanie rozmów ma sens dla Twojej firmy, możesz od razu aktywować tę funkcję. Znajdziesz ją w panelu sterowania online.

Jeśli nie jesteś jeszcze klientem Belfabriek, sprawdź dostępne numery 0800, lokalne i krajowe w naszych sklepach z numerami. Możesz zrealizować swoje zamówienie w Belfabriek w ciągu zaledwie kilku minut. Cieszymy się, że możemy Ci pomóc!

Firmy wykorzystują również nagrywanie rozmów w celu potwierdzenia transakcji i weryfikacji, czy procedury są przestrzegane.