Kupuj własne numery bezpłatne, lokalne lub (między)narodowe bezpośrednio online
Zadzwoń do nas bez opłat:
800-000 235

Funkcje niestandardowe

Jeśli brakuje Ci jakiejś funkcji, Belfabriek może ją dla Ciebie stworzyć. Nasz zespół programistów dodał już kilka nowych funkcji do naszej platformy IVR.

Przykłady naszych niestandardowych numerów telefonów:


Zgłaszanie incydentów

W przypadku incydentów dzwoniący często chcą wiedzieć, czy wiesz już o problemie. Chcą też mieć pewność, że już nad nim pracujesz.

W takim przypadku dobrym rozwiązaniem jest zautomatyzowana linia obsługi incydentów. Zaczynasz połączenie od wstępnie nagranej wypowiedzi, a następnie pozwalasz dzwoniącemu zdecydować, czy chce zakończyć połączenie, czy porozmawiać z pracownikiem.

Wysyłanie dodatkowych informacji przez SMS

Udzielanie informacji przez telefon jest podstawową działalnością wielu naszych klientów. Jednak klienci często lubią otrzymywać potwierdzenia w formie pisemnej. Jedną z opcji jest wysyłanie wiadomości SMS w celu potwierdzenia umów zawartych przez telefon i/lub dostarczenia dodatkowych informacji. Łącząc naszą platformę z Twoją bazą danych, możesz z łatwością świadczyć tę usługę.

Samoobsługowa aktywacja kart kredytowych

Dzięki sprytnemu połączeniu numeru serwisowego z systemem IVR połączonym z bazą danych, klienci firmy obsługującej karty kredytowe mogą aktywować swoją nową kartę kiedy tylko zechcą, w dzień i w nocy.

Zamówienia telefoniczne

Pozwól klientom zamawiać Twoje produkty przez telefon, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Dzięki unikalnym kodom klientów i produktów, możesz.

Przekazać odczyty liczników

Ile energii elektrycznej zużyłeś w tym roku. Jedna z firm energetycznych nie musi już wysyłać ludzi od liczników, żeby się tego dowiedzieć. Nie odkąd połączyła numer serwisowy ze swoją bazą danych. Teraz ich klienci mogą przesyłać odczyty liczników przez telefon.

Zautomatyzowany system wywoływania

Zdarzają się sytuacje, w których trzeba zebrać ludzi w krótkim czasie. Na przykład w celu zebrania zespołu reagowania na incydenty. Zautomatyzowany system przywoływania zapewni, że odpowiedni ludzie znajdą się we właściwym miejscu i na czas.

Zapytania o saldo

Klienci banku mogą sprawdzić swoje saldo online, ale jako dodatkową usługę miło jest zapewnić sposób, aby zrobić to przez telefon, zbyt. Banki mogą bezpiecznie dodać tę funkcję do swojego numeru obsługi klienta.

Daj nam znać, czego potrzebujesz

Jak widać na powyższych przykładach, możliwości są nieograniczone. Jakie funkcje chciałbyś zaoferować swoim klientom? Przedstaw nam swój pomysł, a my damy Ci znać, co możemy zrobić. Ten formularz kontaktowy pozwoli Ci skontaktować się z naszym zespołem ds. rozwoju.