Kupuj numery bezpłatne, lokalne lub międzynarodowe bezpośrednio online
Jeśli brakuje Ci jakiejś funkcji, Belfabriek może ją dla Ciebie stworzyć. Nasz zespół programistów dodał już kilka nowych funkcji do naszej platformy IVR.
W przypadku incydentów dzwoniący często chcą wiedzieć, czy wiesz już o problemie. Chcą też mieć pewność, że już nad nim pracujesz.
W takim przypadku dobrym rozwiązaniem jest zautomatyzowana linia obsługi incydentów. Zaczynasz połączenie od wstępnie nagranej wypowiedzi, a następnie pozwalasz dzwoniącemu zdecydować, czy chce zakończyć połączenie, czy porozmawiać z pracownikiem.
Udzielanie informacji przez telefon jest podstawową działalnością wielu naszych klientów. Jednak klienci często lubią otrzymywać potwierdzenia w formie pisemnej. Jedną z opcji jest wysyłanie wiadomości SMS w celu potwierdzenia umów zawartych przez telefon i/lub dostarczenia dodatkowych informacji. Łącząc naszą platformę z Twoją bazą danych, możesz z łatwością świadczyć tę usługę.
Dzięki sprytnemu połączeniu numeru serwisowego z systemem IVR połączonym z bazą danych, klienci firmy obsługującej karty kredytowe mogą aktywować swoją nową kartę kiedy tylko zechcą, w dzień i w nocy.
Pozwól klientom zamawiać Twoje produkty przez telefon, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Dzięki unikalnym kodom klientów i produktów, możesz.
Ile energii elektrycznej zużyłeś w tym roku. Jedna z firm energetycznych nie musi już wysyłać ludzi od liczników, żeby się tego dowiedzieć. Nie odkąd połączyła numer serwisowy ze swoją bazą danych. Teraz ich klienci mogą przesyłać odczyty liczników przez telefon.
Zdarzają się sytuacje, w których trzeba zebrać ludzi w krótkim czasie. Na przykład w celu zebrania zespołu reagowania na incydenty. Zautomatyzowany system przywoływania zapewni, że odpowiedni ludzie znajdą się we właściwym miejscu i na czas.
Klienci banku mogą sprawdzić swoje saldo online, ale jako dodatkową usługę miło jest zapewnić sposób, aby zrobić to przez telefon, zbyt. Banki mogą bezpiecznie dodać tę funkcję do swojego numeru obsługi klienta.
Jak widać na powyższych przykładach, możliwości są nieograniczone. Jakie funkcje chciałbyś zaoferować swoim klientom? Przedstaw nam swój pomysł, a my damy Ci znać, co możemy zrobić. Ten formularz kontaktowy pozwoli Ci skontaktować się z naszym zespołem ds. rozwoju.