Kupuj numery bezpłatne, lokalne lub międzynarodowe bezpośrednio online
Jako organizacja chcesz uzyskać więcej korzyści ze swojego numeru telefonu.
Bez względu na to, czy chodzi o większą sprzedaż, lepsze wsparcie czy lepszą obsługę, zawsze pojawia się pytanie: jak mogę poprawić mój telefoniczny kontakt z klientem?
Bezpłatne dla osób dzwoniących
Nie wymaga nowego sprzętu ani telefonów
Nie jest wymagana instalacja oprogramowania
Zarządzaj numerami telefonów online lub za pomocą aplikacji iOS
Zachowaj swój aktualny numer telefonu (nie musisz zmieniać numerów)
Tablica rozdzielcza ze statystykami w czasie rzeczywistym
Numer telefonu stacjonarnego w telefonie komórkowym. To co najlepsze z obu światów: profesjonalny numer telefonu biznesowego z elastycznością telefonu komórkowego.
Dla numerów lokalnych (np. Warszawa 22 itd.) i krajowych (np. niemiecki 032): połączenia bezpłatne w ramach polityki fair usage.
Klienci wykorzystują nasze numery telefonów służbowych do następujących celów:
Przydzielanie wieczornych i weekendowych zmian w ramach praktyki lekarskiej
Przekierowywanie dużego ruchu telefonicznego do call center, np. w przypadku reklam telewizyjnych
Utworzenie wirtualnego call center z wykorzystaniem osób pracujących w domu
Numery alarmowe
Przekierowanie do najbliższego oddziału na podstawie kodu pocztowego dla numeru telefonu pizzerii
Dostarczanie skrzynek piwa w dzień i w nocy poprzez ogólnokrajową sieć dystrybutorów piwa
Te ważne funkcje uważamy za standardowe cechy numeru. Dlatego u nas wszystkie one są zawarte w stałej opłacie abonamentowej
Inni dostawcy numerów 0800 i 0900 naliczają wszelkiego rodzaju dodatkowe opłaty. Na przykład, płacisz dodatkowo za nagrany tekst powitalny, menu wyboru, kolejkę połączeń i możliwość nagrania wiadomości. Każda z tych funkcji może kosztować Cię dodatkowo od 10 do 75 euro miesięcznie.
Cechy | Belfabriek | Inni Dostawcy |
---|---|---|
Bezpośrednie przekazywanie połączeń | Darmowy | Koszty dodatkowe |
Biała lista VIP | Darmowy | Koszty dodatkowe |
Cyfrowa automatyczna sekretarka | Darmowy | Koszty dodatkowe |
Czarna lista | Darmowy | Koszty dodatkowe |
Dostarczanie połączeń krajowych i międzynarodowych | Darmowy | Koszty dodatkowe |
Kolejka telefoniczna | Darmowy | Koszty dodatkowe |
Komunikat powitalny | Darmowy | Koszty dodatkowe |
Menu telefonu | Darmowy | Koszty dodatkowe |
Nagrywanie rozmów | Darmowy | Koszty dodatkowe |
Narzędzie do wysyłania wiadomości tekstowych | Darmowy | Koszty dodatkowe |
Numer telefonu do wielu oddziałów | Darmowy | Koszty dodatkowe |
Obsługa przepełnienia połączeń | Darmowy | Koszty dodatkowe |
Statystyki | Darmowy | Koszty dodatkowe |
Statystyki połączeń przez e-mail | Darmowy | Koszty dodatkowe |
Sygnał zapowiedzi wstępnej | Darmowy | Koszty dodatkowe |
Webhook | Darmowy | Koszty dodatkowe |
Zmiana rozszerzenia | Darmowy | Koszty dodatkowe |
Funkcje niestandardowe | Darmowy & unikalny | Koszty dodatkowe |
Wirtualne call center | Darmowy & unikalny | Koszty dodatkowe |
Całkowity koszt abonamentu / miesiąc | 45 € | od 75 do 150 euro |
Powyższe kwoty nie zawierają podatku VAT |