Kupuj własne numery bezpłatne, lokalne lub (między)narodowe bezpośrednio online
Zadzwoń do nas bez opłat:
800-000 235

4 powody, dla których warto wybrać system IVR oparty na chmurze

Coraz więcej usług jest dostępnych jako "rozwiązania w chmurze". Niezależnie od tego, czy jest to rekrutacja, marketing, PR czy księgowość, praktycznie wszystko można załatwić online.

Coraz więcej usług jest dostępnych jako "rozwiązania w chmurze". Niezależnie od tego, czy jest to rekrutacja, marketing, PR czy księgowość, praktycznie wszystko można załatwić online.

Jedną z aplikacji online, które firmy przyjęły jest wirtualna centrala telefoniczna, lepiej znana jako system Interactive Voice Response (IVR). Oparty na chmurze system IVR, taki jak nasz, umożliwia firmom lepsze wykorzystanie ich numerów serwisowych.

Rozważając centralę opartą na chmurze, będziesz chciał mieć pewność co do funkcji, które są zawarte i opcji, które są dla Ciebie dostępne. My w Belfabriek wiemy, że nie jesteśmy jedynym operatorem, który oferuje IVR w chmurze, ale jesteśmy pewni, że mamy najbardziej atrakcyjny pakiet. Oto dlaczego. Więcej funkcji przy niższych kosztach

Nie tak dawno temu, firmy korzystały z fizycznej centrali telefonicznej. Ten kawałek sprzętu oznaczał wysoką inwestycję i stałą, ograniczoną ilość funkcji. Dodanie funkcji tak po prostu było nie do pomyślenia.

Centrale oparte na chmurze nie mają tych ograniczeń. Ponieważ centrala jest w rzeczywistości oprogramowaniem, można ją łatwiej rozbudowywać i aktualizować. Za pomocą wirtualnych numerów telefonicznych połączenia są kierowane przez platformę opartą na chmurze do istniejącego telefonu. Może to być tradycyjna linia stacjonarna, ale równie dobrze może to być telefon komórkowy lub nawet tak zwany "softphone".

Wszystkie opcje i funkcje są realizowane przez platformę online, dzięki czemu możesz korzystać dokładnie z tych funkcji, które są Ci potrzebne, kiedy tylko ich potrzebujesz. Za pomocą jednego kliknięcia myszką możesz włączyć lub wyłączyć daną funkcję. A jeśli jest jakiś szczególny problem, dla którego potrzebujesz rozwiązania, my w Belfabriek z przyjemnością zaoferujemy Ci takie, które jest dla Ciebie szyte na miarę.

Chcesz nagrywać rozmowy przychodzące? Wystarczy, że włączysz funkcję nagrywania rozmów, która jest dostępna dla wszystkich naszych klientów.

Minęły już czasy drogiego, nieporęcznego sprzętu; w ciągu kilku minut ta (lub jakakolwiek inna) funkcja jest gotowa do działania. Większa mobilność i produktywność

Jeśli jesteś jak większość małych i średnich firm, prawdopodobnie nie jesteś przy biurku przez cały dzień. Jednak chcesz do istniejących i potencjalnych klientów, aby być w stanie dotrzeć do Ciebie. Używając wirtualnego numeru telefonu z naszą platformą IVR, możesz łatwo przekierować połączenia przychodzące na inny telefon. Belfabriek zbudowała aplikację mobilną, która umożliwia zmianę numeru dzwonka za pomocą jednego dotknięcia. A jeśli z jakiegokolwiek powodu nie możesz odebrać połączenia przychodzącego, dzwoniący mogą zostać automatycznie przekierowani na Twoją pocztę głosową. Nagraną wiadomość od klienta otrzymasz pocztą elektroniczną w postaci pliku audio, dzięki czemu będziesz mógł na nią odpowiedzieć w dogodnym dla siebie momencie. To tylko jeden ze sposobów, w jaki nasz system IVR pozwala Ci zoptymalizować dostępność i wydajność. Dostosowuje się do Twoich potrzeb

Wspomnieliśmy już, jak można aktywować i dezaktywować funkcje IVR w zależności od potrzeb. Wiele z tych funkcji można skonfigurować w taki sposób, aby dynamicznie reagowały na przykład na dzień i godzinę połączenia lub konkretnego rozmówcę. Numery dzwonków mogą być automatycznie zmieniane o określonych porach dnia lub w konkretne dni tygodnia czy miesiąca. Cała ta elastyczność sprawia, że Twój numer usługowy jest niewiarygodnie skalowalny, pozostając w synchronizacji z potrzebami Twojej firmy. Zawsze bądź osiągalny

Telefon jest jednym z najważniejszych kanałów komunikacji w Twojej firmie. Dzięki IVR osoby dzwoniące są bezproblemowo przełączane do dostępnej osoby w Twojej organizacji, co eliminuje przypadki nieodebranych lub nieodebranych połączeń. Jeśli chwilowo nie możesz odebrać połączenia, IVR automatycznie przekieruje dzwoniącego do następnego dostępnego pracownika, umieści połączenie w kolejce lub da dzwoniącemu możliwość pozostawienia wiadomości. Centrala telefoniczna w chmurze może być skonfigurowana tak, aby dokładnie odpowiadała potrzebom Twojej organizacji i usprawniała obsługę klienta. Zacznij już dziś

Przejście na platformę CallFactory opartą na chmurze będzie miało ogromny wpływ na Twój biznes. Popraw swoją widoczność, dostępność i ostatecznie swoje dochody, korzystając z inteligentnego routingu i innych funkcji.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej platformie IVR, zadzwoń do nas lub niech jeden z naszych ekspertów zadzwoni do Ciebie.