Kupuj numery bezpłatne, lokalne lub międzynarodowe bezpośrednio online
Opublikowane w Numery telefonów do obsługi klienta
Rozmowa z potencjalnym klientem przez telefon jest często największym krokiem w kierunku konwersji. Ale ten krok będzie o wiele łatwiejsze, jeśli można uzyskać potencjalnych klientów, aby zadzwonić do Ciebie! Aby to zrobić, musisz usunąć wszelkie bariery, które mogą powstrzymać ich przed wybraniem Twojego numeru właśnie teraz. Pokażemy Ci 4 proste kroki, aby to zrobić.
Pierwszą rzeczą, którą należy zrobić, aby zacząć uzyskiwać więcej połączeń jest użycie przyjaznego dla klienta bezpłatnego numeru telefonicznego lub numeru premium. Nasze doświadczenie, jak również niezależne badania wykazały, że organizacje, które korzystają z bezpłatnego telefonu lub numeru premium, otrzymują do 15% więcej połączeń niż te, które tego nie robią.
Jest to znaczący wzrost liczby połączeń, co sprawia, że zwiększenie liczby konwersji jest znacznie łatwiejsze. Więc jeśli jeszcze go nie masz, dlaczego nie zarejestrujesz swojego darmowego numeru telefonicznego lub numeru premium już dziś?
Oni muszą znać Twój numer
Oczywiście, samo zarejestrowanie numeru to tylko część historii. Musisz jeszcze upewnić się, że Twoi potencjalni klienci znają Twój numer. Pokażemy Ci najważniejsze sposoby komunikowania się z klientami o Twoim numerze i podpowiemy, co robić, a czego nie robić.
Twój e-mail i strona internetowa
Choć brzmi to logicznie, tak wiele firm wciąż nie ma swoich aktualnych danych kontaktowych na stronie internetowej lub w ustawieniach podpisu wiadomości e-mail! Dzieje się tak często dlatego, że usługi te są zarządzane przez zewnętrzną firmę lub oddzielny dział. Wymagają one więc dodatkowego czasu i wysiłku, aby je zaktualizować, ale są tego warte.
Upewnij się, że nie tylko Twoja strona internetowa zawiera bezpłatny numer telefonu lub numer premium, ale że jest on wymieniony w widocznym miejscu na górze każdej strony witryny, jak również w paskach bocznych i stopkach, gdzie jest to istotne.
Adwords, newslettery, banery
Istnieje wiele sposobów, aby sprzedawać swój darmowy numer telefonu lub numer premium poza witryną internetową, jak również. Google Adwords pozwala na umieszczenie reklam wzdłuż wyników wyszukiwania dla powiązanych słów kluczowych, których poszukuje Twoja grupa docelowa. Ma nawet specyficzne kampanie call-only, które pozwalają osadzić swój numer telefonu bezpośrednio w reklamie, więc połączenie jest tylko jedno kliknięcie.
Czy masz listę mailingową? W takim razie poinformuj swoich abonentów o nowym numerze bezpłatnym lub premium oraz o tym, jakie usługi świadczysz za pośrednictwem tych numerów. Dodaj również swój numer na górze i na dole każdej listy mailingowej, aby abonenci mogli go łatwo znaleźć.
Umieszczanie banerów reklamowych na innych stronach może być również skutecznym sposobem na poinformowanie ludzi o nowym bezpłatnym numerze telefonu lub numerze premium.
Profile w mediach społecznościowych
Upewnij się, że Twój bezpłatny numer telefonu lub numer premium jest wyraźnie widoczny na wszystkich Twoich profilach w mediach społecznościowych. Twoja strona na Facebooku pozwala na dodanie wezwania do działania na samej górze okładki. Pamiętaj również, aby dodać adres URL do swojej strony internetowej i inne dane kontaktowe, w tym bezpłatny numer telefonu lub numer premium w sekcji "o" na swojej stronie na Facebooku.
Zrób to samo dla swojego profilu na Twitterze, strony firmowej LinkedIn i innych profili w mediach społecznościowych, jakie może mieć Twoja organizacja.
Reklama offline
Upewnij się, że wyraźnie wspominasz o swoim darmowym numerze telefonu lub numerze premium w każdej kampanii reklamowej offline, którą możesz uruchomić, takiej jak radio, telewizja, gazety lub czasopisma. Kampanie te są czasami kosztowne, ale mogą mieć trwały efekt, zwłaszcza jeśli używasz łatwego do zapamiętania numeru próżności.
Istnieje nieskończenie więcej miejsc, w których można i należy promować swój bezpłatny numer telefonu lub numer premium, np. poprzez ulotki lub sponsorowanie imprez.
Mamy nadzieję, że jedna rzecz stała się jasna: aby w pełni wykorzystać swój przyjazny dla klienta i łatwy do zapamiętania bezpłatny numer telefoniczny lub numer premium, nadal będziesz musiał wyjść i promować oraz sprzedawać ten numer.