Kupuj własne numery bezpłatne, lokalne lub (między)narodowe bezpośrednio online
Zadzwoń do nas bez opłat:
800-000 235

Callcentres

Porady, sztuczki i nowości dotyczące Callcenter

vastnummeropmobiel

Różnica między call center a contact center

Posted in Callcentres

Niekończące się rzędy boksów z call-agentami. Dźwięk 100 rozmów toczących się jednocześnie. Ważne notatki przyklejone do ścian boksów. Dzisiejsze statystyki wyświetlane na dużych ekranach dla wszystkich agentów.

Inbound en outbound callcenters (image)

Przychodzące i wychodzące centra telefoniczne

Posted in Callcentres

W jednym z wcześniejszych artykułów mówiliśmy o różnicy między contact center a call center.

Inbound en outbound callcenters (image)

Outsourcing contact center lub call center

Posted in Callcentres

Jednym z największych czynników przyczyniających się do coraz większej globalizacji naszego świata jest outsourcing obsługi klienta do zewnętrznych centrów obsługi telefonicznej i centrów obsługi klienta.