Kupuj numery bezpłatne, lokalne lub międzynarodowe bezpośrednio online

Polska:800 088 798
Międzynarodowy:🌍 +31 (0)85 400 5588

Dlaczego leady telefoniczne są tak ważne

Opublikowane w Numery telefonów do obsługi klienta

Zarówno w świecie online, jak i offline, firmy zawsze polują na nowych klientów. Ale zanim ktoś może stać się płacącym klientem, musisz przekształcić go w lidera. Jednym ze sposobów, aby to zrobić jest zdobycie ich zaufania, aż będą skłonni podzielić się z Tobą swoimi danymi kontaktowymi.

Niektóre dane kontaktowe są jednak bardziej wartościowe niż inne.

Wiele firm stara się dziś zdobyć adresy e-mail potencjalnych leadów, wierząc, że są one najbardziej wartościowe dla kontaktu z nimi. Istnieją jednak inne kanały komunikacji, które znacznie lepiej konwertują leady.

W tym wpisie na blogu badamy, dlaczego numer telefonu jest często preferowanym bitem informacji, które chciałbyś mieć o swoich leadach.
Czat, media społecznościowe, poczta, email czy telefon?

W ciągu ostatnich dwóch dekad Internet radykalnie zmienił sposób, w jaki ludzie się komunikują. Firmy dobrze robią, dostosowując się do tych zmian i włączając do swojej komunikacji kanały internetowe, takie jak media społecznościowe i wsparcie przez czat. Jedna rzecz nie uległa jednak zmianie w ciągu ostatnich dziesięcioleci: spośród wszystkich środków komunikacji, kontakt telefoniczny jest nadal najbardziej efektywny, jeśli chodzi o konwersję leadów na płacących klientów.

Potencjalny klient, który potrzebuje szybkiej odpowiedzi na pytanie, chętniej chwyci za telefon i zadzwoni do Ciebie, niż na przykład wypełni formularz pomocy online. Oprócz oszczędności czasu, rozmowa telefoniczna pozwala klientom na bezpośrednią rozmowę z jednym z Twoich pracowników. Daje to Twojemu pracownikowi wiele możliwości, aby usunąć wszelkie powody, dla których lead może nadal nie zgodzić się na sprzedaż.

Rozmowa telefoniczna jest najbardziej osobistym rodzajem kontaktu, jaki klient może uzyskać, poza wizytą w Twoim biurze, a przy zakupie wielu produktów i usług klienci często preferują ten rodzaj kontaktu osobistego.

Zalety kontaktu telefonicznego

W porównaniu do innych kanałów komunikacji, kontakt telefoniczny oferuje wiele korzyści. Poniżej przedstawiamy kilka zalet rozmów telefonicznych w przeciwieństwie do czatów, tweetów i e-maili.

- Bardziej bezpośredni
Przez telefon klient jest w bezpośrednim kontakcie z jednym z Twoich pracowników. Interaktywny charakter rozmowy pozwala na natychmiastowe udzielenie odpowiedzi na pytania.

- Bardziej osobisty
Bezpośrednia rozmowa jest najbardziej naturalnym i przyjemnym sposobem komunikacji. Dla Ciebie, jako firmy, rozmowa telefoniczna ułatwia budowanie zaufania z klientami, pozwalając na szybsze prowadzenie rozmów handlowych.

- Większa skuteczność
Pisemne formy komunikacji dają potencjalnym klientom wiele okazji do rozproszenia się, sprawdzenia konkurencji lub wycofania się z rozmowy i zapomnienia o niej. To nie zdarza się podczas rozmowy telefonicznej.

Jak widać, wszystko to są dobre powody, dla których badania konsekwentnie pokazują, że rozmowy telefoniczne mają wyższy współczynnik konwersji niż dla jakiegokolwiek innego kanału komunikacji.
Co sprawia, że numery serwisowe wygrywają z innymi numerami?

Wszystkie powyższe powody są ważne dla każdej rozmowy telefonicznej z potencjalnym klientem. Jest jednak jeden powód, dla którego profesjonalne numery bezpłatne i o podwyższonej opłacie działają jeszcze lepiej niż zwykły lokalny numer telefonu.

Korzystanie z bezpłatnego lub Premium numer stawki mówi klientom, że jesteś profesjonalną organizacją, która traktuje swój biznes poważnie.
A kto chciałby kupić coś od kogoś, kto tego nie robi?
Zacznij już dziś z własnym numerem telefonu biznesowego

Numer Premium Rate lub Freephone sprawia, że potencjalni klienci łatwiej i atrakcyjniej do Ciebie dzwonią. Dzięki zaletom, jakie oferuje komunikacja telefoniczna, większa liczba połączeń przychodzących przekłada się na większe obroty.

Już dziś rozpocznij swoją przygodę z własnym numerem bezpłatnym lub Premium. Zamówienie numeru online przez nasz sklep zajmuje tylko kilka minut.

Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz porozmawiać z jednym z naszych ekspertów ds. obsługi klienta, skontaktuj się z nami.

System telefoniczny Belfabriek

Najbardziej wszechstronny system telefoniczny jest dostępny. Z chmury. Działa ze wszystkimi Twoimi urządzeniami: stacjonarnymi, mobilnymi, domowymi i firmowymi.

Telefon biurkowy

Wstępnie skonfigurowane urządzenie zapewniające obsługę typu "plug 'n' play".

Softphone

Odbieranie i wykonywanie połączeń służbowych za pomocą istniejących telefonów komórkowych

Interfejs internetowy

Zarządzaj wszystkimi numerami i połączeniami online

Aplikacje mobilne

Ustawianie siebie jako dostępnego lub niedostępnego do odbierania połączeń telefonicznych

Numer stacjonarny w komórce

Twoje połączenia bezpośrednio na telefon komórkowy

Spróbuj za darmo

Zadowoleni klienci telefonii Belfabriek: