Kupuj numery bezpłatne, lokalne lub międzynarodowe bezpośrednio online

Polska:800 088 798
Międzynarodowy:🌍 +31 (0)85 400 5588

Jak małe firmy korzystają z bezpłatnych numerów telefonicznych?

Opublikowane w Numery telefonów do obsługi klienta

Ogólnym błędnym przekonaniem na temat bezpłatnych numerów telefonicznych jest to, że są one używane głównie przez duże, wysokobudżetowe korporacje. Czy wiesz, że wiele małych i średnich firm z powodzeniem korzysta z darmowych numerów telefonicznych?
W tym artykule przyjrzymy się zaletom, jakie numery Freephone oferują organizacjom takim jak Twoja.

Być łatwiej dostępnym

Jedną z największych zalet numerów bezpłatnych w porównaniu z numerami Premium Rate jest to, że połączenie z nimi nic nie kosztuje!
numerów Premium Rate, jest to, że połączenie z nimi nic nie kosztuje! Dla
(potencjalnych) klientów, to sprawia, że podniesienie słuchawki i wykonanie
i wykonanie połączenia nie stanowi żadnego problemu.

Ale nawet jeśli nie zadzwonią, numer bezpłatnej infolinii wysyła wyraźny sygnał
komunikat o przyjaznym nastawieniu Twojej organizacji do klienta. Osoby dzwoniące
wykazują większą skłonność do wybierania bezpłatnego numeru telefonu niż płatnego.
numer.

Popraw swoje doświadczenia z klientami

Dzięki bezpłatnemu numerowi telefonu klienci mogą do Ciebie dzwonić, aby zadawać pytania,
uzyskać informacje, a nawet złożyć zamówienie, bez żadnych kosztów. Jeśli ich doświadczenie
podczas tego połączenia jest dobre, nie będziesz miał problemu z dokonaniem tej sprzedaży lub
uzyskanie tej konwersji.

Ponadto, pozytywne doświadczenia przedsprzedażowe z bezpłatną rozmową telefoniczną sygnalizują
klientów, że mogą oni polegać na Twoim wsparciu posprzedażowym.

Krótko mówiąc, bezpłatny numer telefonu znacznie poprawia jakość obsługi klienta.
Posiadanie numeru telefonu, który jest skalowalny
Spodziewasz się lub doświadczasz nagłego wzrostu liczby połączeń przychodzących? Z
Freephone numer, który jest hostowany z Belfabriek, to nie jest żaden problem.
w ogóle. Twój miesięczny abonament pozostaje taki sam, niezależnie od tego, ile połączeń
połączeń lub ilu agentów wdrożysz. Skaluj do woli!
zawartość!

Oprócz wdrożenia dodatkowych numerów ring-to lub przełączenia numeru ring-to
numer do call center, istnieje wiele funkcji, które pomogą Ci poradzić sobie
z wszystkimi dodatkowymi połączeniami przychodzącymi. Poprzez skonfigurowanie wirtualnego
wirtualnego recepcjonisty, kolejki połączeń i poczty głosowej Voice2email, wszystkie połączenia przychodzące są
doskonale obsługiwane.

Bądź niezależny od lokalizacji

Małe firmy często żonglują odpowiedziami na połączenia przychodzące. Używanie
bezpłatnego numeru telefonicznego daje Ci możliwość zmiany numeru połączenia
w każdej chwili. Odbieraj połączenia w biegu przez telefon komórkowy, a nawet przełącz się na usługę obsługi wiadomości
obsługę wiadomości poza godzinami pracy. I zawsze, gdy Twoja firma się rozwija
lub przenosi się do nowej lokalizacji, wystarczy zabrać ze sobą numer bezpłatny.
ze sobą. Nawet jeśli ta nowa lokalizacja znajduje się w innej części kraju lub za granicą.
za granicą.

Wyróżnić się
Każdy z Twoich konkurentów ma numer telefonu, ale ilu z nich
ma taki, pod który można dzwonić za darmo? W czasach, gdy firmy muszą walczyć o
przyciągnąć i utrzymać klientów, coś tak pozornie małego jak
zapewnienie bezpłatnej metody kontaktu może sprawić światową różnicę.
różnicę.

Jak widać, istnieje wiele korzyści z rejestracji własnego numeru telefonu bezpłatnego. Dlaczego nie uzyskać swój dzisiaj?

Po zarejestrowaniu numeru Freephone,
będziesz musiał podłączyć go do sieci przez dostawcę, aby
można rozpocząć odbieranie połączeń. Skąd wiesz, że wybrałeś właściwego
dostawcę dla swojego numeru? Pokażemy ci.

Jak wybrać dostawcę?
Wybierając niewłaściwego dostawcę i konieczności przeniesienia numeru z jednego
Dostawca do innego może być kłopot, który zajmie czas i kosztować pieniądze.
Aby pomóc Ci przygotować się do wyboru dostawcy, który odpowiada Twoim potrzebom,
zebraliśmy listę ważnych rzeczy do rozważenia.
Reputacja

Jest to prawdopodobnie jedna z najważniejszych kwestii do rozważenia. Z
dostawców przychodzących i odchodzących, chciałbyś wybrać stabilnego dostawcę.

Sprawdź, jak długo dostawca działa na rynku? Jakie znane
marki powierzyły temu dostawcy swoje numery telefonów? Czy
znasz innych przedsiębiorców, którzy wybrali tego dostawcę? Referencje pomagają
Ci uzyskać jasny obraz tego, z kim dokładnie masz do czynienia. Upewnij się, że
sprawdzić, czy ludzie skarżyli się na przykład na forach internetowych na tego
usługodawcy.
Cena

Może to być trudna kwestia ze względu na liczbę i wysokość ukrytych kosztów.

Sprawdź, jakie są miesięczne opłaty abonamentowe. Zapytaj również, czy dostawca pobiera koszty instalacji.

Dostawcy z niższymi opłatami miesięcznymi często oznaczają dodatkowe opłaty, gdy
zaczynają dodawać funkcje, które są bezpłatne u innych. Typowym
początkujących błąd dla właścicieli numerów telefonii komórkowej jest myśleć, że oni
nie będą potrzebować dodatkowych funkcji, takich jak zaawansowane statystyki połączeń, wirtualny
wirtualny recepcjonista, lub kolejka połączeń, voice2email lub inne inteligentne opcje routingu.
inteligentne opcje routingu. Nawet tylko dodanie 2 z tych funkcji, może u niektórych
dostawców więcej niż podwoić swoje miesięczne koszty.

Do tego dochodzą oczywiście koszty za minutę połączenia z Twoim
bezpłatny numer telefonu. Całkowite koszty połączeń rosną wraz z rosnącą liczbą
połączeń przychodzących, więc mogą się one sumować.

Dodatkowe funkcje

Posiadanie bezpłatnego numeru telefonu jest świetnym początkiem, ale można go w pełni wykorzystać tylko wtedy.
w pełni z niego korzystać, jeśli skonfigurować go do swoich potrzeb i organizacji.
W tym celu będziesz potrzebował dostępu do dodatkowych funkcji, takich jak opcje przekierowywania
opcje routingu, możliwość szybkiej zmiany numerów dzwoniących, nagrane
wiadomości, kolejkowanie połączeń, poczta głosowa i wiele innych.

Wspomnieliśmy już, że niektórzy dostawcy pobierają dodatkowe opłaty za konfigurację i
miesięczne opłaty za każdą funkcję, z której korzystasz. Ale jest w tym coś więcej. Nie
nie wszyscy dostawcy zapewniają taki sam zestaw funkcji i nie wszystkie systemy Interactive Voice Response
Voice Response są tworzone jednakowo. Niektórzy dostawcy oferują
unikalne funkcje, których nie można znaleźć gdzie indziej, takie jak nasz rozbudowany graficzny
statystyk, nasze aplikacje iOS dla właścicieli numerów i dla agentów, lub
nasz panel logowania agenta online.

Upewnij się, że poświęciłeś czas na zbadanie, co się stanie, jeśli (lub kiedy)
Twoja firma stanie w obliczu gwałtownego wzrostu lub zmian. Czy będziesz w stanie zareagować
natychmiast? Ile to będzie kosztować? Są to ważne kwestie, które należy
Należy je rozważyć z wyprzedzeniem, ponieważ gdy się z nimi zmierzysz, będzie już za późno.

Trwałość Jakość usług

Dobry chwyt sprzedażowy jest łatwy, ale czy dostawca nadal będzie tak samo
zainteresowany inwestowaniem czasu w Ciebie po podpisaniu umowy?
Czy w każdej chwili możesz zadzwonić do swojego usługodawcy z pytaniami? Czy istnieje
baza wiedzy online z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania?

Niektórzy dostawcy wydają się koncentrować wszystkie swoje wysiłki na przyciąganiu nowych
biznesu. Inni natomiast pozyskują klientów za pomocą przekazu ustnego. Dobrym
miarą jakości usług dostawcy jest każda recenzja lub
rekomendacje online.

Poświęć czas, aby zrobić swoją pracę domową i dokładnie zbadać
dostawcy przed podpisaniem się. Jeśli natkniesz się na coś, co ci się nie
nie podoba Ci się, nie bój się złożyć skargi. Dobry dostawca stale inwestuje w
swoje usługi i wykorzystuje skargi i sugestie do poprawy obsługi klienta.
obsługi klienta.

Proszę natychmiast aktywować demonstracyjny numer telefonu.
Proszę utworzyć swój zespół telefoniczny.
I proszę zacząć odbierać połączenia w ciągu 10 minut!

Proszę wypełnić poniższy formularz, a Państwa numer telefonu będzie dostępny natychmiast.

Zadowoleni klienci telefonii Belfabriek: