Kupuj własne numery bezpłatne, lokalne lub (między)narodowe bezpośrednio online
Zadzwoń do nas bez opłat:
800-000 235

Jak małe firmy korzystają z bezpłatnych numerów telefonicznych?

Ogólne błędne przekonanie na temat bezpłatnych numerów telefonicznych jest takie, że są one używane głównie przez duże, wysokobudżetowe korporacje.

Ogólnym błędnym przekonaniem na temat bezpłatnych numerów telefonicznych jest to, że są one używane głównie przez duże, wysokobudżetowe korporacje. Czy wiesz, że wiele małych i średnich firm z powodzeniem korzysta z darmowych numerów telefonicznych? W tym artykule przyjrzymy się zaletom, jakie numery Freephone oferują organizacjom takim jak Twoja.

Być łatwiej dostępnym

Jedną z największych zalet numerów bezpłatnych w porównaniu z numerami Premium Rate jest to, że połączenie z nimi nic nie kosztuje! numerów Premium Rate, jest to, że połączenie z nimi nic nie kosztuje! Dla (potencjalnych) klientów, to sprawia, że podniesienie słuchawki i wykonanie i wykonanie połączenia nie stanowi żadnego problemu.

Ale nawet jeśli nie zadzwonią, numer bezpłatnej infolinii wysyła wyraźny sygnał komunikat o przyjaznym nastawieniu Twojej organizacji do klienta. Osoby dzwoniące wykazują większą skłonność do wybierania bezpłatnego numeru telefonu niż płatnego. numer. Popraw swoje doświadczenia z klientami

Dzięki bezpłatnemu numerowi telefonu klienci mogą do Ciebie dzwonić, aby zadawać pytania, uzyskać informacje, a nawet złożyć zamówienie, bez żadnych kosztów. Jeśli ich doświadczenie podczas tego połączenia jest dobre, nie będziesz miał problemu z dokonaniem tej sprzedaży lub uzyskanie tej konwersji.

Ponadto, pozytywne doświadczenia przedsprzedażowe z bezpłatną rozmową telefoniczną sygnalizują klientów, że mogą oni polegać na Twoim wsparciu posprzedażowym.

Krótko mówiąc, bezpłatny numer telefonu znacznie poprawia jakość obsługi klienta. Posiadanie numeru telefonu, który jest skalowalny Spodziewasz się lub doświadczasz nagłego wzrostu liczby połączeń przychodzących? Z Freephone numer, który jest hostowany z Belfabriek, to nie jest żaden problem. w ogóle. Twój miesięczny abonament pozostaje taki sam, niezależnie od tego, ile połączeń połączeń lub ilu agentów wdrożysz. Skaluj do woli! zawartość!

Oprócz wdrożenia dodatkowych numerów ring-to lub przełączenia numeru ring-to numer do call center, istnieje wiele funkcji, które pomogą Ci poradzić sobie z wszystkimi dodatkowymi połączeniami przychodzącymi. Poprzez skonfigurowanie wirtualnego wirtualnego recepcjonisty, kolejki połączeń i poczty głosowej Voice2email, wszystkie połączenia przychodzące są doskonale obsługiwane. Bądź niezależny od lokalizacji Małe firmy często żonglują odpowiedziami na połączenia przychodzące. Używanie bezpłatnego numeru telefonicznego daje Ci możliwość zmiany numeru połączenia w każdej chwili. Odbieraj połączenia w biegu przez telefon komórkowy, a nawet przełącz się na usługę obsługi wiadomości obsługę wiadomości poza godzinami pracy. I zawsze, gdy Twoja firma się rozwija lub przenosi się do nowej lokalizacji, wystarczy zabrać ze sobą numer bezpłatny. ze sobą. Nawet jeśli ta nowa lokalizacja znajduje się w innej części kraju lub za granicą. za granicą. Wyróżnić się Każdy z Twoich konkurentów ma numer telefonu, ale ilu z nich ma taki, pod który można dzwonić za darmo? W czasach, gdy firmy muszą walczyć o przyciągnąć i utrzymać klientów, coś tak pozornie małego jak zapewnienie bezpłatnej metody kontaktu może sprawić światową różnicę. różnicę. Jak widać, istnieje wiele korzyści z rejestracji własnego numeru telefonu bezpłatnego. Dlaczego nie uzyskać swój dzisiaj? Po zarejestrowaniu numeru Freephone, będziesz musiał podłączyć go do sieci przez dostawcę, aby można rozpocząć odbieranie połączeń. Skąd wiesz, że wybrałeś właściwego dostawcę dla swojego numeru? Pokażemy ci. Jak wybrać dostawcę? Wybierając niewłaściwego dostawcę i konieczności przeniesienia numeru z jednego Dostawca do innego może być kłopot, który zajmie czas i kosztować pieniądze. Aby pomóc Ci przygotować się do wyboru dostawcy, który odpowiada Twoim potrzebom, zebraliśmy listę ważnych rzeczy do rozważenia. Reputacja

Jest to prawdopodobnie jedna z najważniejszych kwestii do rozważenia. Z dostawców przychodzących i odchodzących, chciałbyś wybrać stabilnego dostawcę.

Sprawdź, jak długo dostawca działa na rynku? Jakie znane marki powierzyły temu dostawcy swoje numery telefonów? Czy znasz innych przedsiębiorców, którzy wybrali tego dostawcę? Referencje pomagają Ci uzyskać jasny obraz tego, z kim dokładnie masz do czynienia. Upewnij się, że sprawdzić, czy ludzie skarżyli się na przykład na forach internetowych na tego usługodawcy. Cena

Może to być trudna kwestia ze względu na liczbę i wysokość ukrytych kosztów.

Sprawdź, jakie są miesięczne opłaty abonamentowe. Zapytaj również, czy dostawca pobiera koszty instalacji.

Dostawcy z niższymi opłatami miesięcznymi często oznaczają dodatkowe opłaty, gdy zaczynają dodawać funkcje, które są bezpłatne u innych. Typowym początkujących błąd dla właścicieli numerów telefonii komórkowej jest myśleć, że oni nie będą potrzebować dodatkowych funkcji, takich jak zaawansowane statystyki połączeń, wirtualny wirtualny recepcjonista, lub kolejka połączeń, voice2email lub inne inteligentne opcje routingu. inteligentne opcje routingu. Nawet tylko dodanie 2 z tych funkcji, może u niektórych dostawców więcej niż podwoić swoje miesięczne koszty.

Do tego dochodzą oczywiście koszty za minutę połączenia z Twoim bezpłatny numer telefonu. Całkowite koszty połączeń rosną wraz z rosnącą liczbą połączeń przychodzących, więc mogą się one sumować. Dodatkowe funkcje

Posiadanie bezpłatnego numeru telefonu jest świetnym początkiem, ale można go w pełni wykorzystać tylko wtedy. w pełni z niego korzystać, jeśli skonfigurować go do swoich potrzeb i organizacji. W tym celu będziesz potrzebował dostępu do dodatkowych funkcji, takich jak opcje przekierowywania opcje routingu, możliwość szybkiej zmiany numerów dzwoniących, nagrane wiadomości, kolejkowanie połączeń, poczta głosowa i wiele innych.

Wspomnieliśmy już, że niektórzy dostawcy pobierają dodatkowe opłaty za konfigurację i miesięczne opłaty za każdą funkcję, z której korzystasz. Ale jest w tym coś więcej. Nie nie wszyscy dostawcy zapewniają taki sam zestaw funkcji i nie wszystkie systemy Interactive Voice Response Voice Response są tworzone jednakowo. Niektórzy dostawcy oferują unikalne funkcje, których nie można znaleźć gdzie indziej, takie jak nasz rozbudowany graficzny statystyk, nasze aplikacje iOS dla właścicieli numerów i dla agentów, lub nasz panel logowania agenta online.

Upewnij się, że poświęciłeś czas na zbadanie, co się stanie, jeśli (lub kiedy) Twoja firma stanie w obliczu gwałtownego wzrostu lub zmian. Czy będziesz w stanie zareagować natychmiast? Ile to będzie kosztować? Są to ważne kwestie, które należy Należy je rozważyć z wyprzedzeniem, ponieważ gdy się z nimi zmierzysz, będzie już za późno. Trwałość Jakość usług

Dobry chwyt sprzedażowy jest łatwy, ale czy dostawca nadal będzie tak samo zainteresowany inwestowaniem czasu w Ciebie po podpisaniu umowy? Czy w każdej chwili możesz zadzwonić do swojego usługodawcy z pytaniami? Czy istnieje baza wiedzy online z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania?

Niektórzy dostawcy wydają się koncentrować wszystkie swoje wysiłki na przyciąganiu nowych biznesu. Inni natomiast pozyskują klientów za pomocą przekazu ustnego. Dobrym miarą jakości usług dostawcy jest każda recenzja lub rekomendacje online. Poświęć czas, aby zrobić swoją pracę domową i dokładnie zbadać dostawcy przed podpisaniem się. Jeśli natkniesz się na coś, co ci się nie nie podoba Ci się, nie bój się złożyć skargi. Dobry dostawca stale inwestuje w swoje usługi i wykorzystuje skargi i sugestie do poprawy obsługi klienta. obsługi klienta.

Powiązane artykuły:

vastnummeropmobiel

Co to jest bezpłatny numer telefoniczny?

Bezpłatny numer telefoniczny to usługowy numer telefoniczny, który jest zawsze bezpłatny dla osoby dzwoniącej. Koszty ponosi właściciel numeru usługowego.

4 Proste kroki, aby zwiększyć liczbę połączeń generowanych przez Twój bezpłatny numer telefoniczny lub numer premium

Rozmowa z potencjalnym klientem przez telefon jest często największym krokiem w kierunku konwersji. Ale ten krok będzie o wiele łatwiejszy, jeśli uda Ci się skłonić potencjalnych klientów do zadzwonienia do Ciebie!