Kupuj własne numery bezpłatne, lokalne lub (między)narodowe bezpośrednio online
Zadzwoń do nas bez opłat:
800-000 235

Jak poprawić dostępność organizacji przez telefon

Opublikowane w Kontakt z klientem

Logika jest prosta: jeśli ułatwisz obecnym lub potencjalnym klientom kontakt z Twoją firmą, będziesz częściej z nimi rozmawiać, a w efekcie zwiększysz sprzedaż.

Logika jest prosta: jeśli ułatwisz obecnym lub potencjalnym klientom kontakt z Twoją firmą, będziesz częściej z nimi rozmawiać, a w efekcie zwiększysz sprzedaż.

Dla coraz większej liczby firm najlepszym sposobem na to jest poprawa ich dostępności przez telefon. Jakie możliwości mają firmy w tym zakresie?

Poprawa dostępności zaczyna się od profesjonalnego numeru serwisowego. Nie lokalnego numeru telefonu, który może odstraszyć klientów z innych regionów, ale ogólnopolskiego i rozpoznawalnego numeru telefonu.

Dzięki bezpłatnemu numerowi telefonicznemu lub numerowi premium zrobisz dobre wrażenie, a Twoja firma wyróżni się na tle konkurencji. Zarejestruj swój własny, łatwy do zapamiętania bezpłatny numer telefoniczny lub numer premium w Belfabriek i korzystaj z wielu cennych dodatków. Zoptymalizuj swoją dostępność

Samo zarejestrowanie i założenie takiego numeru telefonu nie jest wystarczające.

Czy nie chciałbyś wiedzieć, jak klienci odbierają Twoją zwiększoną dostępność? Czy jesteś łatwo dostępny? Czy klienci szybciej otrzymują odpowiedzi na swoje pytania i czy ich problemy są szybciej rozwiązywane? To są ważne parametry, dzięki którym możesz mierzyć swój sukces.

Kiedy zarejestrujesz numer serwisowy w Belfabriek, szereg naszych wygodnych funkcji dodatkowych pomoże Ci uzyskać wgląd w odpowiedzi na te i inne pytania.

W dalszej części artykułu omówimy kilka z tych funkcjonalności:

Korzystanie z wirtualnej recepcjonistki sprawi, że dzwoniący będą mogli połączyć się z właściwą osobą w Twojej organizacji znacznie szybciej. To oszczędza czas pracowników, ponieważ nie muszą już ręcznie przekierowywać rozmówców, a także jest przyjemne dla dzwoniących, ponieważ ich pytania są szybciej rozwiązywane. Przekierowywanie na podstawie kodu pocztowego lub numeru kierunkowego pozwala na przekierowanie rozmówcy do właściwego numeru dzwoniącego lub współpracownika w organizacji, na podstawie kodu pocztowego lub numeru kierunkowego rozmówcy. Jest to niezbędna funkcja dla firm posiadających wiele lokalizacji. Dzięki Voice2email dzwoniący mogą zostawić wiadomość, którą otrzymasz pocztą elektroniczną w postaci pliku audio. W ten sposób możesz przetworzyć i odpowiedzieć na połączenie w dogodnym dla Ciebie czasie. Śledź statystyki połączeń online i w czasie rzeczywistym: zobacz, ile połączeń otrzymujesz przez Twój numer serwisowy i jaki jest ich średni czas trwania. Dowiedz się, jakie są najbardziej ruchliwe dni tygodnia i w jakich porach dnia otrzymujesz najwięcej połączeń. Ten potężny, ale łatwy w użyciu system pozwala na podejmowanie strategicznych decyzji dla Twojej organizacji.

Te funkcje sprawiają, że doświadczenie jest przyjemniejsze dla obu stron. Osoba dzwoniąca otrzymuje natychmiastową pomoc, a Twoja organizacja pracuje bardziej efektywnie.

Prawdopodobnie przekonasz się, że możesz obsłużyć znacznie więcej kontaktów z klientami dziennie, przy tej samej liczbie pracowników, bez odczuwania przez nich zwiększonej presji pracy. Bezpłatne funkcje dodatkowe

Ponieważ te dodatkowe funkcje są tak strasznie ważne, aby Twój numer usługowy funkcjonował optymalnie, Belfabriek oferuje Ci je wszystkie w ramach naszego standardowego abonamentu.

Na naszej stronie porównania typów numerów usług możesz zobaczyć, co dokładnie wchodzi w skład abonamentu Belfabriek.

Aby naprawdę optymalnie wykorzystać wszystkie te funkcje, wymaga dokładnego przemyślenia, jak jest skonfigurowany twój numer serwisowy. Jako klient Belfabriek możesz liczyć na nasze doświadczenie również w tej kwestii. Nasi eksperci pomogą Ci rozpocząć pracę nad poprawą Twojej dostępności.

Zacznij już dziś, rejestrując swój nowy bezpłatny numer telefoniczny lub numer premium, albo skontaktuj się z nami.

Powiązane artykuły:

Jak przyciągnąć więcej osób dzwoniących na Twój numer serwisowy

Umieszczone w Kontakt z klientem

Kontakt telefoniczny jest jednym z najskuteczniejszych kanałów pozyskiwania i utrzymywania klientów. Dla firm, które poważnie traktują swoją działalność telefoniczną, numer serwisowy jest koniecznością. Ale na tym nie koniec.

Nigdy nie przegapisz kolejnego połączenia

Umieszczone w Kontakt z klientem

Gratulacje, właśnie zarejestrowałeś swój bezpłatny numer telefoniczny lub numer premium i jesteś teraz dumnym posiadaczem własnego numeru usługowego! Ale co teraz? Co jeśli linia jest zajęta?