Kupuj własne numery bezpłatne, lokalne lub (między)narodowe bezpośrednio online
Zadzwoń do nas bez opłat:
800-000 235

Jaka jest różnica między numerem bezpłatnym a Premium Rate?

Telefon jest nadal jednym z najlepszych kanałów budowania relacji z klientami. A rozmowy telefoniczne okazały się być niezwykle skutecznym narzędziem przekształcania leadów w konwersje.

Telefon jest nadal jednym z najlepszych kanałów budowania relacji z klientami. relacji z klientami. A rozmowy telefoniczne okazały się być niezwykle skutecznym narzędziem do przekształcania leadów w konwersje. Mówiąc inaczej: łatwiej jest łatwiej jest dokonać sprzedaży podczas rozmowy telefonicznej niż np. za pośrednictwem direct mail.

Doświadczenia, którymi dzielą się z nami nasi klienci, potwierdzają niezależne międzynarodowe badania, które wykazały, że korzystanie z numeru Freephone lub Premium Rate może przynieść wzrost liczby odbieranych połączeń telefonicznych nawet o 15% w stosunku do zwykłego numeru telefonu. w porównaniu do zwykłego numeru telefonicznego. Fakt, że ma to ogromny wpływ na rozpoznawalność marki rozpoznawalność marki, obroty i zyski nie wymaga wyjaśnień.

Wybór więc, aby zacząć używać numeru Freephone lub Premium Rate do kontaktu z klientem wydaje się oczywisty. Ale który z nich powinieneś uzyskać? Numer bezpłatny czy numer Premium Rate? Jaka jest naprawdę różnica między tymi dwoma? Postaramy się dać Ci odpowiedzi w ten artykuł.

Darmowy telefon czy Premium Rate?

Główna różnica między tymi dwoma typami numerów telefonów biznesowych Numer bezpłatny jest bezpłatny dla dzwoniących, podczas gdy za połączenie z numerem o podwyższonej opłacie pobierana jest opłata. w przypadku numeru Premium Rate obowiązuje dopłata.

To, ile kosztuje połączenie z numerem Premium Rate, jest decyzją podejmuje właściciel numeru. Rozmówcy mogą być obciążani opłatą za minutę lub za połączenie, ale ile dokładnie, zależy od kraju, w którym numer jest zarejestrowany. numer jest zarejestrowany.

Przyszli właściciele numerów często pytają nas, jaka jest najlepsza stawka za połączeń na ich numer Premium Rate. Ponieważ to różni się znacznie od kraju do kraju, a od firmy do firmy, to jest prawie niemożliwe, aby podać twarde zasady dla tego.

Nasi eksperci ds. obsługi klienta mają wieloletnie doświadczenie w rozwiązywaniu tymi i innymi pytaniami w wielu krajach i typach firm. rodzajów działalności. Chętnie udzielą Ci porady w Twoim konkretnym przypadku. przypadku.

Zatem jaki typ numeru jest najlepszy dla Twojej organizacji?

W zależności od tego, co chcesz osiągnąć ze swoim numerem biznesowym, możesz możesz preferować numer bezpłatny lub numer Premium Rate.

Jeśli Twoim celem jest przyciągnięcie jak największej liczby rozmówców, numer bezpłatny jest najbardziej logicznym wyborem. Bezpłatny numer telefoniczny jest najbardziej logicznym wyborem. Ten typ numeru jest często używany do obsługi klienta, kampanii promocyjnych lub linii alarmowych. linie alarmowe. Innym popularnym zastosowaniem jest tzw. loss leader, gdzie gdzie klienci wykonują darmowy telefon, aby zamówić płatny produkt lub usługę. Dobrym przykładem może być dostawa pizzy lub usługa zamawiania taksówek.

Jednak darmowy numer telefonu może nie być idealnym rozwiązaniem dla każdej organizacji.

Rejestrując numer Premium Rate, możesz ustalić taryfę, według której będzie pobierana od dzwoniących. Wszelkie pieniądze, które pozostaną z tej taryfy po odliczeniu kosztów, są wypłacane Tobie, właścicielowi numeru, w miesięcznych ratach.

Możesz zmienić tę stawkę w dowolnym momencie za pomocą naszego internetowego panelu klienta. Bądź jednak świadomy, że możesz przyciągnąć mniej rozmówców z powodu dodatkowej opłaty.

Co robić dalej

W tym artykule omówiliśmy najważniejsze różnice pomiędzy Freephone i numer Premium Rate, jak również dlaczego organizacje optują za jednym lub drugim.

Prawdopodobnie masz teraz dobry pomysł, który typ numeru jest najbardziej odpowiedni dla Twojej organizacji i Twoich celów.

Jeśli nadal masz jakieś pytania lub chciałbyś sprawdzić, czy Twój żądany numer jest nadal dostępny w wybranym kraju, skontaktuj się z nami lub porozmawiaj na czacie z jednym z naszych ekspertów ds. obsługi klienta.

Powiązane artykuły:

Jak przyciągnąć więcej osób dzwoniących na Twój numer serwisowy

Umieszczone w Kontakt z klientem

Kontakt telefoniczny jest jednym z najskuteczniejszych kanałów pozyskiwania i utrzymywania klientów. Dla firm, które poważnie traktują swoją działalność telefoniczną, numer serwisowy jest koniecznością. Ale na tym nie koniec.

Co to jest numer premium?

Umieszczone w Wysokość składki

Numer premium to numer usługowy, który nie jest bezpłatny dla osoby dzwoniącej. Właściciel numeru usługowego decyduje, jaką taryfą zostanie obciążony dzwoniący.