Kupuj własne numery bezpłatne, lokalne lub (między)narodowe bezpośrednio online
Zadzwoń do nas bez opłat:
800-000 235

Nigdy nie przegapisz kolejnego połączenia

Opublikowane w Kontakt z klientem

Gratulacje, właśnie zarejestrowałeś swój bezpłatny numer telefoniczny lub numer premium i jesteś teraz dumnym posiadaczem własnego numeru usługowego! Ale co teraz? Co jeśli linia jest zajęta?

Gratulacje, właśnie zarejestrowałeś swój bezpłatny numer telefoniczny lub numer premium i jesteś teraz dumnym posiadaczem własnego numeru usługowego! Ale co teraz? Co jeśli linia jest zajęta?

Jak skonfigurować swój numer serwisowy w taki sposób, aby już nigdy nie przegapić żadnego połączenia?

W Belfabriek możesz zlecić realizację rozmów telefonicznych poprzez tzw. overflow. Oznacza to, że jeśli linia jest zajęta, połączenie przychodzące jest przekierowywane na alternatywny numer telefonu.

Oczywiście to Ty decydujesz na ile numerów telefonicznych będą przekierowywane Twoje rozmowy.

Jeśli drugi numer dzwonka nie jest możliwy, możemy ustawić kolejkę połączeń. Osoba dzwoniąca usłyszy, ile osób czeka przed nią.

Aby klienci nie musieli czekać bez końca w kolejce połączeń, możesz ustawić maksymalną długość kolejki w postaci liczby osób lub całkowitego czasu oczekiwania. Gdy kolejka jest dłuższa niż ustawiony przez Ciebie czas, możemy przekierować dzwoniących na Twoją pocztę głosową Voice2email. Tutaj mogą zostawić wiadomość, która jest następnie wysyłana na Twoją pocztę elektroniczną w postaci pliku cyfrowego, dzięki czemu możesz przetwarzać te połączenia w spokojniejszym czasie.

W ten sposób już nigdy nie będziesz musiał przegapić żadnego połączenia!

Powiązane artykuły:

Jak przyciągnąć więcej osób dzwoniących na Twój numer serwisowy

Umieszczone w Kontakt z klientem

Kontakt telefoniczny jest jednym z najskuteczniejszych kanałów pozyskiwania i utrzymywania klientów. Dla firm, które poważnie traktują swoją działalność telefoniczną, numer serwisowy jest koniecznością. Ale na tym nie koniec.

Usprawnij kontakt z klientem dzięki monitorowaniu jakości

Umieszczone w Kontakt z klientem

To, że perfekcyjnie zorganizowany kontakt z klientem może natychmiast zaowocować zwiększeniem obrotów, nie jest niczym nowym. Ale jak można zmierzyć jakość kontaktu z klientem? I jak można ją poprawić?