Kupuj własne numery bezpłatne, lokalne lub (między)narodowe bezpośrednio online
Zadzwoń do nas bez opłat:
800-000 235

Przyciągnij więcej dzwoniących dzięki reklamom Adwords Call-only

Coraz częściej klienci znajdują firmy poprzez wyniki wyszukiwania na urządzeniach mobilnych. Badania przeprowadzone przez Google* wykazały, że 70% wyszukiwań mobilnych kończy się bezpośrednio rozmową telefoniczną z jedną z wymienionych firm.

Coraz częściej klienci znajdują firmy poprzez wyniki wyszukiwania na urządzeniach mobilnych. Badania przeprowadzone przez Google* wykazały, że 70% wyszukiwań mobilnych kończy się bezpośrednio rozmową telefoniczną z jedną z wymienionych firm.

Jako właściciel darmowego telefonu lub numeru premium możesz wykorzystać to na swoją korzyść, pozwalając swojej stronie internetowej znaleźć się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania lub sprytnie wykorzystując Google Adwords.

Omówiliśmy w innych artykułach, jak można zwiększyć liczbę połączeń przychodzących na Twój numer serwisowy w ten sposób.

Od początku tego roku Adwords oferuje nowy typ reklam, który został zaprojektowany specjalnie z myślą o tym celu. Ten nowy typ reklam są nazywane Call-only reklamy.

W tym artykule przyjrzymy się bliżej temu, co Call-only reklamy są, jakie są możliwości i jak ty, jako właściciel numeru serwisowego może korzystać z tego typu reklamy. Co to są reklamy Call-only?

Reklamy typu Call-only to reklamy Google Adwords, które zostały zoptymalizowane do generowania połączeń telefonicznych.

Zamiast klikalnego linku, który prowadzi do Twojej strony internetowej, reklamy te mają klikalny link, który rozpoczyna rozmowę telefoniczną.

Ale czy Adwords nie miał wcześniej takiej funkcji? Ulepszenie z rozszerzeń połączeń

Adwords od jakiegoś czasu posiada już funkcję zwaną call-extensions, która zapewnia podobną funkcjonalność. Call-only reklamy są jednak znacznie łatwiejsze do skonfigurowania i pozwalają zobaczyć połączenia bezpośrednio w swoich statystykach Adwords.

Ułatwia to zrozumienie sukcesu kampanii pod względem liczby konwersji i optymalizację kampanii.

Dla tych, którzy już używają reklam z rozszerzeniem Call-only, Google oferuje przewodnik krok po kroku, jak zmodernizować reklamy do kampanii Call-only. Używanie opcji Zadzwoń tylko dla numeru telefonu

Reklamy typu call-only są wysoce zoptymalizowane pod kątem konwersji na połączenia, co czyni je idealnym narzędziem do generowania leadów.

To sprawia, że reklamy Call-only są interesujące dla wielu właścicieli numerów usług.

Rozmawialiśmy z wieloma naszymi klientami, którzy powiedzieli, że już używają tego nowego typu reklam.

Należy pamiętać, że Google ma ograniczenia dotyczące rodzaju numerów telefonów, które są dozwolone do korzystania z reklam Call-only. Jeśli posiadasz numer premium, będziesz musiał kontynuować korzystanie z klasycznych reklam Adwords.

Dla numerów nie-premium-rate i numerów regionalnych, reklamy Call-only są bardzo skutecznym sposobem na wygenerowanie większej liczby połączeń.

Tworzenie pierwszej reklamy Call-only

Chcesz się przekonać, ile dodatkowych połączeń wygenerują dla Twojej organizacji nowe reklamy Call-only? Zaloguj się do Adwords i już dziś stwórz swoją własną kampanię Call-only.

Ten przewodnik krok po kroku przeprowadzi Cię przez ten proces.

* Google/Ipsos, The Role of Click to Call in the Path to Purchase, wrzesień, 2013.

Powiązane artykuły:

vastnummeropmobiel

Co to jest bezpłatny numer telefoniczny?

Bezpłatny numer telefoniczny to usługowy numer telefoniczny, który jest zawsze bezpłatny dla osoby dzwoniącej. Koszty ponosi właściciel numeru usługowego.

4 Proste kroki, aby zwiększyć liczbę połączeń generowanych przez Twój bezpłatny numer telefoniczny lub numer premium

Rozmowa z potencjalnym klientem przez telefon jest często największym krokiem w kierunku konwersji. Ale ten krok będzie o wiele łatwiejszy, jeśli uda Ci się skłonić potencjalnych klientów do zadzwonienia do Ciebie!