Kupuj numery bezpłatne, lokalne lub międzynarodowe bezpośrednio online

Polska:800 000 235
Międzynarodowy:+3170-3111050

Systemy telefoniczne dla szpitali | Telefonia voip dla szpitali

  • Numery alarmowe działają w ciągu 3 godzin

  • Wszyscy lekarze w gotowości w jednej puli telefonicznej

  • Elastyczne przełączanie usług telefonicznych

Idealne rozwiązania dla opieki zdrowotnej

Jeśli chodzi o nas, dobra opieka jest podstawowym prawem. I lubimy doceniać ludzi, którzy ją zapewniają. Ale mimo naszej miłości do zawodu lekarza, w ciągu naszej 20-letniej historii natknęliśmy się na kilka dziwnych rzeczy. Na szczęście nie w dziedzinie medycyny, ale w telefonii. Pod stołami lekarzy pierwszego kontaktu natknęliśmy się na wiele uciążliwych centralek telefonicznych, które wzdychają, piszczą i skrzypią podczas wykonywania swojej pracy. Albo wcale.

Numery telefonów w służbie zdrowia? Przejdź na IVR!

Na szczęście takie sytuacje można rozwiązać szybko, dobrze i tanio. Ważne, bo lekarz powinien być zawsze dostępny. I kropka. Nasza platforma IVR jest rozwiązaniem niezawodnym. Nawet jeśli wybuchnie straszny wirus, który sprawi, że telefony będą rozgrzane do czerwoności, nie będzie problemów z przepustowością. Osoby dzwoniące będą wstrzymywane przez naszą platformę IVR. Albo zostaną połączeni z zespołem ratunkowym. Co więcej, możemy wprowadzić menu wyboru (awaryjne czy nie?) i łatwo zmienić przeznaczenie numeru (lub zlecić jego zmianę). Dzięki systemowi IVR firmy Belfabriek jesteś zawsze osiągalny.

Nasze standardowe rozwiązanie dla gabinetu lekarskiego składa się z:

Kolejki, która staje się aktywna tylko wtedy, gdy jest więcej dzwoniących, niż może zostać przeniesionych. Jeśli więc jest cicho, dzwoniący nie jest zawieszany. Tekst powitalny: "Witamy w gabinecie lekarskim doktora Greenwooda". Zaawansowane kolejki połączeń, menu wyboru, nagrywanie głosu? Menu wyboru: "Naciśnij 1, aby załatwić pilną sprawę, naciśnij 2, aby wypisać receptę, naciśnij 3, aby umówić się na wizytę u lekarza.

W punkcie (1) przekierowujemy na numer alarmowy lub numer telefonu komórkowego lekarza (w zależności od preferencji). W punkcie (2) rozmówca może nagrać receptę. Nagranie jest wysyłane pocztą elektroniczną jako załącznik (plik dźwiękowy). Może też zostać dostarczone jako głosowa wiadomość e-mail. Asystent może odsłuchać pliki i podjąć natychmiastowe działania. Nie musi rozmawiać z rozmówcami, co pozwala zaoszczędzić wiele czasu. W przypadku (3) połączenie jest przekazywane na "normalny" numer. Brzmi idealnie? W ciągu 3 godzin sam możesz z niego skorzystać!