Kupuj własne numery bezpłatne, lokalne lub (między)narodowe bezpośrednio online
Zadzwoń do nas bez opłat:
800-000 235

Usprawnij kontakt z klientem dzięki monitorowaniu jakości

Opublikowane w Kontakt z klientem

To, że perfekcyjnie zorganizowany kontakt z klientem może natychmiast zaowocować zwiększeniem obrotów, nie jest niczym nowym. Ale jak można zmierzyć jakość kontaktu z klientem? I jak można ją poprawić?

To, że perfekcyjnie zorganizowany kontakt z klientem może natychmiast zaowocować zwiększeniem obrotów, nie jest niczym nowym. Ale jak można zmierzyć jakość kontaktu z klientem? I jak można ją poprawić? Metody monitorowania jakości

Istnieje wiele metod, które można wykorzystać do monitorowania jakości kontaktu z klientem. Od super prostych systemów z emotikonami lub gwiazdkami, po metody wykorzystujące rozbudowany, comiesięczny zdalny monitoring, a następnie raportowanie i sesje doradcze.

To, co łączy wszystkie te systemy monitorowania jakości kontaktu z klientem, to jedno proste pytanie: ilu zadowolonych klientów jest w stanie obsłużyć Twój pracownik w określonym czasie?

Niezależnie od tego, jakiej metody użyjemy, w końcu to jest problem, który trzeba rozwiązać. Pomiar satysfakcji klienta

Dla klientów najważniejsza jest szybka pomoc i możliwość załatwienia wszystkiego podczas jednej rozmowy telefonicznej. Jeśli Twój agent znajdzie odpowiednie rozwiązanie lub odpowiedź wystarczająco szybko, to klientowi nie przeszkadza nawet dłuższe stanie w kolejce przed rozmową.

Badania pokazują, że powody, dla których problemy i pytania klientów nie są rozwiązywane od razu w odpowiedni sposób, często można znaleźć na poziomie procesu, a więc są stosunkowo łatwe do rozwiązania:

- upewnij się, że pracownicy są dobrze wyszkoleni - informować o każdej zmianie w produkcie lub usłudze aż do ostatniego szczegółu - upewnij się, że procesy są jasno i wyczerpująco opracowane - upewnij się, że agent ma wystarczające uprawnienia, aby mógł pomóc klientowi - i na koniec: upewnij się, że przyciągasz właściwych agentów lub zleć kontakt z klientem firmie z wieloletnim doświadczeniem, takiej jak Belfabriek.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak możemy pomóc Ci poprawić kontakt z klientem, skontaktuj się z nami już dziś.

Powiązane artykuły:

Jak przyciągnąć więcej osób dzwoniących na Twój numer serwisowy

Umieszczone w Kontakt z klientem

Kontakt telefoniczny jest jednym z najskuteczniejszych kanałów pozyskiwania i utrzymywania klientów. Dla firm, które poważnie traktują swoją działalność telefoniczną, numer serwisowy jest koniecznością. Ale na tym nie koniec.

Nigdy nie przegapisz kolejnego połączenia

Umieszczone w Kontakt z klientem

Gratulacje, właśnie zarejestrowałeś swój bezpłatny numer telefoniczny lub numer premium i jesteś teraz dumnym posiadaczem własnego numeru usługowego! Ale co teraz? Co jeśli linia jest zajęta?