Kupuj numery bezpłatne, lokalne lub międzynarodowe bezpośrednio online
Dzięki wirtualnemu centrum obsługi telefonicznej masz pewność, że dzwoniący są rozdzielani sprawiedliwie i równomiernie pomiędzy dostępnych pracowników: w domu, w biurze lub gdziekolwiek indziej!
Jeśli tylko Twoi współpracownicy mają telefon, stacjonarny lub komórkowy, możemy włączyć ich do planu połączeń i stworzyć wirtualne call center.
Połączenia są rozdzielane w kolejności ich odbierania pomiędzy Twoich współpracowników, którzy udostępnili się za pośrednictwem aplikacji lub specjalnej strony internetowej!
Kto pierwszy, ten lepszy. Rozdzielanie połączeń pozwala skrócić czas oczekiwania do minimum.
Gdziekolwiek pracują Twoi pracownicy: wszyscy są częścią wirtualnego call center i mogą się zalogować i wylogować za pomocą aplikacji lub strony internetowej.
Wirtualne call center to także korzyści dla Twoich pracowników: dystrybucja połączeń sprawia, że obsługa klienta staje się wspólnym zadaniem. Funkcja logowania i wylogowania sprawia, że połączenia są kierowane tylko do zalogowanych pracowników.
Dzięki funkcji włączania/wyłączania telefon dzwoni tylko do dostępnych współpracowników. W połączeniu z kalendarzem godzin otwarcia możesz maksymalnie zwiększyć swoją dostępność dla dzwoniących.
Wirtualne call center samo w sobie jest imponujące, ale w połączeniu z innymi funkcjami, takimi jak nagrywanie rozmów czy połączenia oczekujące, które masz w Belfabriek, oferujesz dzwoniącym doświadczenie, które zawstydzi konkurencję!
Wszystkie dodatkowe funkcje Belfabriek można aktywować w dowolnym momencie. Ty decydujesz, kiedy jest na to czas. W ten sposób numer telefonu Belfabriek rośnie wraz z Tobą i Twoją organizacją!