Kupuj numery bezpłatne, lokalne lub międzynarodowe bezpośrednio online

Polska:800 000 235
Międzynarodowy:+3170-3111050

Wirtualne Callcenter

Dzięki wirtualnemu centrum obsługi telefonicznej masz pewność, że dzwoniący są rozdzielani sprawiedliwie i równomiernie pomiędzy dostępnych pracowników: w domu, w biurze lub gdziekolwiek indziej!

Jeśli tylko Twoi współpracownicy mają telefon, stacjonarny lub komórkowy, możemy włączyć ich do planu połączeń i stworzyć wirtualne call center.

Połączenia są rozdzielane w kolejności ich odbierania pomiędzy Twoich współpracowników, którzy udostępnili się za pośrednictwem aplikacji lub specjalnej strony internetowej!

Zalety w skrócie


Minimalizacja czasu oczekiwania

Kto pierwszy, ten lepszy. Rozdzielanie połączeń pozwala skrócić czas oczekiwania do minimum.


Zbuduj wirtualny zespół pracowników call center lub działu obsługi klienta

Gdziekolwiek pracują Twoi pracownicy: wszyscy są częścią wirtualnego call center i mogą się zalogować i wylogować za pomocą aplikacji lub strony internetowej.


Wirtualna dystrybucja

Wirtualne call center to także korzyści dla Twoich pracowników: dystrybucja połączeń sprawia, że obsługa klienta staje się wspólnym zadaniem. Funkcja logowania i wylogowania sprawia, że połączenia są kierowane tylko do zalogowanych pracowników.

Wykorzystaj te potężne funkcje

Dzięki funkcji włączania/wyłączania telefon dzwoni tylko do dostępnych współpracowników. W połączeniu z kalendarzem godzin otwarcia możesz maksymalnie zwiększyć swoją dostępność dla dzwoniących. Wirtualne call center samo w sobie jest imponujące, ale w połączeniu z innymi funkcjami, takimi jak nagrywanie rozmów czy połączenia oczekujące, które masz w Belfabriek, oferujesz dzwoniącym doświadczenie, które zawstydzi konkurencję!

Wszystkie dodatkowe funkcje Belfabriek można aktywować w dowolnym momencie. Ty decydujesz, kiedy jest na to czas. W ten sposób numer telefonu Belfabriek rośnie wraz z Tobą i Twoją organizacją!