Kupuj własne numery bezpłatne, lokalne lub (między)narodowe bezpośrednio online
Zadzwoń do nas bez opłat:
800-000 235

Wirtualne callcenter

Jeśli masz możliwość połączenia się z pracownikiem przez telefon, możesz włączyć go do swojej platformy. Dzięki temu możesz stworzyć wirtualne call center.

Połączenia są rozdzielane na zasadzie "kto pierwszy, ten lepszy" pomiędzy wszystkich dostępnych pracowników. To znaczy, wśród pracowników, którzy są aktualnie zalogowani w aplikacji lub na dedykowanej stronie internetowej.

Alternatywnie można przekazywać połączenia do pracowników za pomocą systemu numerów skrzynkowych.

Dzięki numerom skrytek, każdy pracownik ma przypisany krótki kod (numer skrytki). Dzięki temu dzwoniący mogą wpisać żądaną skrzynkę, zamiast czekać w kolejce na następnego dostępnego pracownika.

Osoba dzwoniąca jest bezpośrednio kierowana do tego konkretnego pracownika.

Mocne kombinacje

Użyj funkcji sign in/ sign out, aby zapewnić, że połączenia są kierowane tylko do pracowników, którzy są na służbie i są zalogowani. Połącz tę funkcję z godzinami otwarcia lub funkcją kalendarza, aby zmaksymalizować swoją dostępność.

Zalety w skrócie


Minimalizacja czasu oczekiwania

Kto pierwszy, ten lepszy. Rozdzielanie połączeń pozwala ograniczyć czas oczekiwania do minimum.


Zbuduj wirtualny zespół agentów call center lub obsługi klienta

Niezależnie od tego, skąd pracują Twoi pracownicy: wszyscy są częścią wirtualnego call center i mogą się logować i wylogowywać za pomocą aplikacji lub strony internetowej.


Wirtualna dystrybucja

Wirtualne call center przynosi również korzyści Twoim pracownikom: dystrybucja połączeń sprawia, że obsługa klienta staje się wspólnym zadaniem. Funkcja logowania i wylogowania zapewnia, że połączenia są kierowane tylko do zalogowanych pracowników.

Skorzystaj z tych potężnych funkcji

Wirtualne call center jest potężną funkcją samą w sobie. A kiedy połączysz ją z innymi funkcjami zawartymi w subskrypcji Belfabriek, takimi jak nagrywanie i kolejkowanie połączeń, możesz zapewnić jeszcze bogatsze doświadczenie klienta, które wyróżni Cię na tle konkurencji.

Zawsze możesz aktywować dowolną funkcję Belfabriek w razie potrzeby. Ty decydujesz, kiedy jest na to odpowiedni czas. W ten sposób Twój numer telefonu będzie rósł wraz z Tobą i Twoją organizacją.

Nie jesteś jeszcze klientem? Sprawdź, które numery 0800, lokalne i krajowe są obecnie dostępne.