Kupuj numery bezpłatne, lokalne lub międzynarodowe bezpośrednio online

Polska:800 088 798
Międzynarodowy:🌍 +31 (0)85 400 5588

Dystrybucja połączeń przychodzących

Na stronie zespołu telefonicznego można łatwo ustawić, kto odbiera telefon o której godzinie. Od 2 do 200 współpracowników - na telefon stacjonarny lub komórkowy. Nigdy nie przegapią Państwo żadnego połączenia!

Idealne rozwiązanie dla zespołów sprzedaży, obsługi klienta i linii wsparcia.

Mogą Państwo spersonalizować swoją stronę zespołu telefonicznego, dodając logo firmy i kolorystykę.

Przeciągnij i upuść swoje logo i kolor na stronie zespołu telefonicznego. Niech każdy, kto może odebrać telefon, zaloguje się na Państwa unikalnej stronie firmowej. Każdy może zobaczyć na pierwszy rzut oka, kto dziś odbiera telefon.

Łatwe włączanie i wyłączanie możliwości dotarcia do użytkownika

Czy jest Pan/Pani na lunchu? A może na spotkaniu?

Proszę ustalić, kto odbiera telefony w jakich godzinach. W ten sposób będą Państwo zawsze elastycznie dostępni.

Proszę wybrać pozycję

Proszę wybrać, w jaki sposób połączenia mają być rozdzielane. Czy będą Państwo odbierać połączenia jako pierwsi, czy jako czwarta osoba w zespole?

Korzyści

Nigdy więcej nieodebranych połączeń

Proszę ustawić, kto ma odbierać telefony i w jakiej kolejności. Dzięki temu już nigdy nie przegapią Państwo żadnego połączenia.

Budowanie wirtualnego zespołu

Gdziekolwiek są Państwa współpracownicy: wszyscy stają się częścią wirtualnego call center i mogą logować się i wylogowywać za pośrednictwem własnej strony call center.

Wspólny wysiłek

Wirtualne call center jest również darem niebios dla Państwa personelu telefonicznego: dystrybucja połączeń sprawia, że odpowiadanie na dzwoniących jest wspólnym wysiłkiem.

Żelazne kombinacje

W połączeniu z funkcją włączania/wyłączania telefon dzwoni tylko do zarejestrowanych współpracowników. A w połączeniu z kalendarzem godzin otwarcia, jesteś dostępny dla dzwoniących przez cały czas.

Korzystaj z zaawansowanych funkcji

Wirtualne call center samo w sobie jest imponujące, ale w połączeniu z innymi funkcjami, jakie oferuje Belfabriek, takimi jak nagrywanie rozmów czy kolejkowanie połączeń, zaoferujesz dzwoniącym doświadczenie, które sprawi, że konkurencja pozostanie w cieniu!

Wszystkie dodatkowe funkcje Belfabriek można aktywować w dowolnym momencie. W ten sposób numer telefonu Belfabriek rośnie wraz z Tobą i Twoją firmą!

Najczęściej zadawane pytania:

Wirtualne call center polega na zaprogramowaniu 1 zespołu osób, które są dostępne, by odbierać połączenia przychodzące od pracowników domowych, kolegów w biurze lub w drodze oraz partnerów. Wirtualne call center znajduje się w chmurze, a nie w fizycznym biurze. Możesz odbierać połączenia z dowolnego miejsca.

Możesz łatwo utworzyć wirtualne call center, zbierając numery telefonów osób, które chciałyby odbierać dla Ciebie połączenia przychodzące. Wpisz wszystkie te numery na swojej stronie wirtualnego call center, a my będziemy rozdzielać połączenia przychodzące na te numery telefonów. Każdy może łatwo ustawić swoją dostępność. W ten sposób zawsze dokładnie wiemy, komu możemy, a komu nie możemy przekazać połączenia.

Uczyniliśmy nasze wirtualne call center tak prostym, jak to tylko możliwe. Wszyscy pracownicy mogą ustawić się jako dostępni lub niedostępni do odbierania połączeń na specjalnej stronie internetowej. Dzięki temu konfiguracja strony telefonicznej jest szybka i prosta. Możesz nagrywać notatki z rozmów w swoim własnym oprogramowaniu, którego już używasz do tego celu. Możemy również skonfigurować połączenie za pomocą webhook.

Nasze wirtualne call center działa również z telefonami komórkowymi i stacjonarnymi. Nie jesteś więc uzależniony od działającego połączenia internetowego. Dzięki temu możesz szybko podłączyć nowych pracowników do wirtualnego call center i uniknąć utraty połączeń. Na przykład, możesz szybko porozmawiać z grupą osób z działu obsługi klienta lub działu pomocy technicznej.

Jesteśmy firmą telefoniczną i nie zapewniamy pracowników call center ani agentów. Dzięki naszemu oprogramowaniu możesz szybko stworzyć swój własny wirtualny zespół ludzi, którzy będą pracować w domu i odbierać dla Ciebie połączenia przychodzące.

Nie ma ograniczeń co do liczby połączeń, które mogą być obsługiwane przez Twoje nowe wirtualne call center. Jeśli spodziewasz się dużej liczby połączeń, na przykład z powodu kampanii promocyjnej lub nagłego wypadku, poinformuj nas o tym, abyśmy mogli wziąć to pod uwagę, jeśli chodzi o pojemność i monitorowanie.

Tak, możemy! Pomożemy Ci założyć wirtualne call center i zarządzać nim. Będziemy również współpracować z Tobą w celu monitorowania ruchu połączeń przychodzących i sposobu ich obsługi. Często jesteśmy wzywani do nagłych wypadków i poważnych problemów z dostępnością, dlatego mamy duże doświadczenie z wirtualnymi call center. Ponieważ piszemy własne oprogramowanie, możemy też w razie potrzeby szybko wprowadzać zmiany.

Możemy przenieść Twój obecny numer telefonu do naszego oprogramowania wirtualnego call center lub dać Ci nowy numer telefonu służbowego. Każda z tych opcji będzie doskonale współpracować z naszym wirtualnym systemem telefonicznym.

Dostarczamy wirtualne centra telefoniczne dla firm i organizacji od 2000 roku. Od czasu wybuchu epidemii wirusa Corona wykorzystanie wirtualnych centrów telefonicznych gwałtownie wzrosło, aby umożliwić odbieranie połączeń przychodzących zwłaszcza pracownikom domowym.

Obsługujemy wszystkie rodzaje systemów telefonicznych. Przekierowujemy połączenia przychodzące na numery telefonów niezależnie od interfejsu, systemu telefonicznego czy marki używanego telefonu. Dzięki temu nasze oprogramowanie do obsługi wirtualnego call center jest bardzo stabilne, a Ty nie jesteś uzależniony od jednej platformy.

Możemy nagrywać wszystkie rozmowy, abyś mógł je później odsłuchać i porównać wyniki pracy poszczególnych agentów lub poprawić jakość obsługi klienta.

Nasze wirtualne call center jest zoptymalizowane pod kątem połączeń przychodzących. Jeśli potrzebujesz wykonywać dużą liczbę połączeń wychodzących, powinieneś rozejrzeć się za dedykowanym oprogramowaniem do obsługi połączeń wychodzących.

W przypadku nagłych wypadków lub katastrof wirtualne call center może być uruchomione jeszcze tego samego dnia roboczego. Jeśli masz numery telefonów komórkowych niektórych pracowników, którzy mogą odbierać połączenia, możemy zacząć działać natychmiast. Nowi pracownicy mogą być dodawani krok po kroku.

Oczywiście, że tak! Nasze oprogramowanie do wirtualnego call center jest używane przez firmy zatrudniające od 2 do 2000 pracowników. Wszystko opiera się na szybkim i inteligentnym kierowaniu połączeń na podstawie dostępności.

W swoim pulpicie online możesz zobaczyć wszystkie statystyki dotyczące ruchu połączeń. Możesz je również pobrać, aby zastosować własne filtry i edycje.

Posiadamy integrację z większością pakietów CRM, dzięki czemu klienci mogą być rozpoznawani po numerze telefonu, a notatki z rozmów mogą być przechowywane w pakiecie CRM.

Wirtualne centrum kontaktowe to takie, które obsługuje również inne formy komunikacji, takie jak e-mail czy czat. Nasze oprogramowanie koncentruje się wyłącznie na obsłudze przychodzących połączeń telefonicznych.

Zadowoleni klienci telefonii Belfabriek:

Telefon biurkowy

Wstępnie skonfigurowane urządzenie zapewniające obsługę typu "plug 'n' play".

Softphone

Odbieranie i wykonywanie połączeń służbowych za pomocą istniejących telefonów komórkowych

Interfejs internetowy

Zarządzaj wszystkimi numerami i połączeniami online

Aplikacje mobilne

Ustawianie siebie jako dostępnego lub niedostępnego do odbierania połączeń telefonicznych

Numer stacjonarny w komórce

Twoje połączenia bezpośrednio na telefon komórkowy