Kupuj numery bezpłatne, lokalne lub międzynarodowe bezpośrednio online

Polska:800 088 798
Międzynarodowy:🌍 +31 (0)85 400 5588

Jak długo można czekać na połączenie?

Interaktywny system odpowiedzi głosowej (IVR), na którym działa numer telefonu Belfabriek, może obsługiwać nieograniczoną liczbę dzwoniących. Oznacza to, że z Belfabriek możesz rozwijać się w nieskończoność.
Oczywiście liczba pracowników odbierających połączenia jest ograniczona. Dlatego dobrym pomysłem jest aktywowanie funkcji kolejkowania. Powoduje ona wstrzymywanie połączeń w kolejności ich nadejścia i przekazywanie ich, gdy tylko pracownicy staną się dostępni.
Gdy dzwoniący są w kolejce, funkcja ta odtwarza kojącą muzykę, przeplataną komunikatem, że wszyscy pracownicy są zajęci.

Czas oczekiwania: maksymalnie 2 minuty

Aby nie testować zbytnio cierpliwości dzwoniących, ustawiliśmy domyślny maksymalny czas oczekiwania na 2 minuty. Doświadczenie pokazuje, że dłuższy czas oczekiwania wpływa negatywnie na nastrój dzwoniących (a tym samym na wizerunek firmy).
Jeśli osoba dzwoniąca nie porozmawia z kimś w tym czasie, połączenie zostanie przerwane. Ponieważ jest to postrzegane jako nieprzyjazne przez większość dzwoniących, zalecamy aktywację cyfrowej sekretarki.
Zamiast kończyć połączenie nie wiedząc, kto dzwonił, pozwala to dzwoniącym na pozostawienie wiadomości; na przykład z pytaniem i numerem telefonu. Nagranie audio zostanie przesłane na wybrany adres e-mail.
Funkcję tę można aktywować za pośrednictwem pulpitu nawigacyjnego My Belfabriek lub naszej aplikacji mobilnej.

Skrócenie czasu oczekiwania

Logicznym sposobem na skrócenie czasu oczekiwania jest zatrudnienie dodatkowego personelu. Nie musi to być koniecznie na miejscu, ponieważ zewnętrzne centra telefoniczne również mogą pomóc. Dzięki funkcji Overflow możesz odsyłać dzwoniących z kolejki na zewnętrzny numer telefonu.
Pamiętaj, że w My Belfabriek znajdziesz obszerne statystyki swojego numeru telefonu. Pozwala to zobaczyć, jakie są najbardziej ruchliwe dni i godziny w dłuższym okresie czasu. Pomaga to zaplanować dni i zaplanować (dodatkowych) pracowników, aby zminimalizować liczbę oczekujących połączeń.

Zadowoleni klienci telefonii Belfabriek: