Kupuj numery bezpłatne, lokalne lub międzynarodowe bezpośrednio online

Polska:800 088 798
Międzynarodowy:🌍 +31 (0)85 400 5588

Jakie są najbardziej ruchliwe godziny połączeń w tygodniu?

Jako właściciel numeru chciałbyś wiedzieć, w jakich godzinach i dniach tygodnia odbierasz najwięcej połączeń. Wraz z przeglądem liczby nieodebranych połączeń, natychmiast wiesz, kiedy możesz potrzebować dodatkowego personelu do odbierania połączeń przychodzących.
Jako klient Belfabriek masz dostęp do kompleksowych statystyk połączeń wyświetlanych graficznie, które zapewniają wszystkie potrzebne informacje na pierwszy rzut oka.
Statystyki połączeń można przeglądać na pulpicie nawigacyjnym My Belfabriek online lub za pośrednictwem naszej aplikacji mobilnej dla systemów iOS i Android.

Połączenia według dni tygodnia

Po zalogowaniu się do My Belfabriek lub otwarciu aplikacji przejdź do Statystyki.
Ekran ten zapewnia pełny przegląd statystyk połączeń w postaci przydatnych wykresów.
Przewiń w dół, aż dojdziesz do opcji Przebieg tygodnia według dni.
Dla każdego dnia możesz zobaczyć dokładnie, ile połączeń obsłużyli twoi pracownicy, całkowity czas spędzony na tych połączeniach i jaki procent całkowitej liczby połączeń w bieżącym okresie stanowi ta liczba.
Połączenia według dnia tygodnia
Ustaw bieżący okres statystyk w górnej części strony. Kliknij menu rozwijane, aby wyświetlić kalendarz. Tutaj możesz wybrać początek i koniec okresu, który chcesz przeanalizować. Domyślnie okres ten jest ustawiony na ostatnie 30 dni.

3 najbardziej ruchliwe godziny

Bezpośrednio pod przeglądem połączeń według dni tygodnia znajduje się przegląd 3 najbardziej ruchliwych godzin dziennie, mierzonych w całym okresie.
Przegląd statystyk 3 najbardziej ruchliwych godzin w Belfabriek

Nieodebrane połączenia

Aby uzyskać wgląd w to, czy i ilu dzwoniących nie może porozmawiać z pracownikiem, spójrz na miejsce docelowe według całkowitej liczby połączeń.
Jeśli w tym przeglądzie widzisz końcowe miejsce docelowe IVR (Interactive Voice Response), wiesz, że osoby dzwoniące nie wyszły poza IVR i dlatego nie rozmawiały z pracownikiem.
Może się tak zdarzyć, ponieważ pracownicy byli w trakcie rozmowy, ale także wtedy, gdy ktoś dzwoni poza godzinami pracy, gdy dzwoniący nie kończy menu wyboru lub z innego powodu rozłącza się, zanim pracownik miał szansę odebrać telefon.
Jako klient Belfabriek masz bezpłatny dostęp do tych i wielu innych kompleksowych statystyk połączeń.

Automatycznie otrzymuj przegląd

Czy wiesz, że korzystając z naszych raportów e-mail dotyczących statystyk, możesz również otrzymywać podsumowanie tych statystyk pocztą elektroniczną w ustalonych dniach i godzinach?
Więcej informacji na temat raportów e-mail ze statystykami można znaleźć w tym artykule.

Zadowoleni klienci telefonii Belfabriek: