Kupuj numery bezpłatne, lokalne lub międzynarodowe bezpośrednio online

Polska:800 088 798 | 22 104 7313
Międzynarodowy:+3170-3111050

Kiedy należy aktywować cyfrową automatyczną sekretarkę?

Co się stanie, jeśli nie będę mógł odebrać połączenia? Jedną z funkcji numeru telefonu Belfast jest cyfrowa automatyczna sekretarka. Funkcja ta umożliwia dzwoniącym pozostawienie wiadomości. Nasz system wysyła nagranie audio bezpośrednio na Twój adres e-mail.
Oczywiste jest, że chcesz rozmawiać z dzwoniącymi osobiście tak często, jak to możliwe. Ale są chwile, kiedy nie jest to możliwe. Zamiast rozczarowywać klientów i tracić szansę na sprzedaż, cyfrowa automatyczna sekretarka pozwala im nadal zadawać pytania.

  • Po zamknięciu

    Dobrym pomysłem jest włączenie cyfrowej automatycznej sekretarki poza godzinami pracy, np. wieczorami, w weekendy lub święta. Niektórzy klienci dzwonią z innej strefy czasowej, nie znają godzin otwarcia, a nawet całkowicie zapominają, jaki jest dzień.

  • W przypadku dużych tłumów

    Gdy wszyscy pracownicy są zajęci, można aktywować funkcję połączeń oczekujących, aby wstrzymać połączenia na krótki czas, np. maksymalnie 2 minuty. Jeśli żaden pracownik nie jest wolny w tym czasie, cyfrowa sekretarka automatyczna oferuje rozwiązanie.

  • W menu rozwijanym

    Istnieją rzeczy, które Twoi rozmówcy mogą również przekazać Ci bez konieczności rozmowy z pracownikiem, takie jak anulowanie połączeń lub zgłoszenia usterek. W tym celu umieść opcję w menu wyboru i połącz ją z cyfrową automatyczną sekretarką. Im wcześniej wspomnisz o tej opcji w menu wyboru, tym mniej prawdopodobne jest, że Twoi pracownicy będą niepotrzebnie zajęci.

Kontakt wkrótce po

Cyfrowa automatyczna sekretarka zapobiega rozłączaniu się dzwoniących bez oddzwonienia. Mogą oni zostawić swoją wiadomość, wiedząc, że odsłuchasz ją później i - w razie potrzeby - skontaktujesz się z nimi.
Nie oznacza to jednak, że nagranie audio ma nieograniczony okres trwałości. Wręcz przeciwnie; klient zazwyczaj oczekuje, że jego wiadomość znajdzie się na szczycie listy rzeczy do zrobienia.
Dlatego nie zawiedź klienta i odsłuchuj przychodzące wiadomości głosowe każdego dnia roboczego. Następnie poinformuj klienta, jakie działania podejmiesz.

Jak aktywować cyfrową automatyczną sekretarkę

Klienci Belfabriek aktywują cyfrową automatyczną sekretarkę za pośrednictwem panelu My Belfabriek online. Tą samą funkcją można również zarządzać za pośrednictwem naszej aplikacji mobilnej.

Jeśli nie jesteś jeszcze klientem Belfabriek, teraz jest dobry moment, aby złożyć u nas wniosek o numer serwisowy lub numer firmowy. Nadal można się z Tobą skontaktować za pomocą obecnego telefonu (telefonów), ale otrzymasz ładny numer telefonu z wieloma przydatnymi funkcjami, w tym cyfrową automatyczną sekretarką.

Zadowoleni klienci telefonii Belfabriek: