Kupuj numery bezpłatne, lokalne lub międzynarodowe bezpośrednio online

Polska:800 088 798 | 22 104 7313
Międzynarodowy:+3170-3111050

Chcę obsługiwać połączenia przychodzące w różny sposób w różnych dniach i godzinach.

Niezależnie od tego, czy prowadzisz jednoosobową firmę ZZPer, czy prowadzisz 24-godzinną służbę ratunkową, chcesz, aby wszystkie połączenia przychodzące były obsługiwane w sposób uporządkowany. W zależności od organizacji i pory dnia, w której przychodzi połączenie, należy to zrobić inaczej.

Na przykład, wiele organizacji pozwala, aby połączenia przychodzące poza godzinami pracy były przekazywane do wiadomości tekstowej, a następnie do cyfrowej automatycznej sekretarki. To nadal daje dzwoniącym możliwość pozostawienia wiadomości, a pracownik może odpowiedzieć następnego dnia roboczego, jeśli zajdzie taka potrzeba.

Inaczej jest na przykład w organizacjach, które zarządzają 24-godzinnym pogotowiem ratunkowym. Tam zazwyczaj pracuje się na zmiany, więc połączenia przychodzące muszą być zawsze przekazywane do dyżurującego pracownika.

Wspólną cechą tych organizacji jest to, że obie wykorzystują routing czasu i daty.

Ustawianie obwodów czasu i daty

Konfiguracja routingu czasu i daty jest bardzo prosta w Belfabriek. Dostarczasz nam swój harmonogram godzin otwarcia lub grafik, określając, co należy zrobić z połączeniami przychodzącymi w danym czasie. My zajmiemy się resztą i dopilnujemy, aby wszystkie połączenia były zawsze idealnie dostarczane.

Możesz oczywiście zmienić ten harmonogram w dowolnym momencie.

Biała księga routingu czasu i daty

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat routingu czasu i daty, przeczytaj naszą białą księgę dotyczącą routingu czasu i daty.

Zadowoleni klienci telefonii Belfabriek: