Kupuj numery bezpłatne, lokalne lub międzynarodowe bezpośrednio online
Porady, wskazówki i wszystko, co musisz wiedzieć o numerach obsługi klienta
Zarówno w świecie online, jak i offline, firmy zawsze polują na nowych klientów.
Wirtualne numery telefonów, takie jak Freephone czy Premium Rate, mają za zadanie zachęcić potencjalnych klientów do dzwonienia.
Coraz częściej klienci znajdują firmy poprzez wyniki wyszukiwania na urządzeniach mobilnych. Badania przeprowadzone przez Google* wykazały, że 70% wyszukiwań mobilnych kończy się bezpośrednio rozmową telefoniczną z jedną z wymienionych firm.
Rejestracja własnego numeru Premium-rate lub Freephone to pierwszy krok do tego, aby Twoja firma została zauważona i zapamiętana. Tym bardziej, jeśli firma zarejestruje numer typu vanity.
Rozmowa z potencjalnym klientem przez telefon jest często największym krokiem w kierunku konwersji. Ale ten krok będzie o wiele łatwiejszy, jeśli uda Ci się skłonić potencjalnych klientów do zadzwonienia do Ciebie!